انواع گچبری موتیف سقف و دیوار و سینی کنج

زمان مطالعه: 5 دقیقه فهرست مطالب بهترین و جدید ترین موتیف گچبری موتیف دنیایی از الگوهای جذاب و طرح های ساختاری و یا تزئینی است. از موتیف برای فضا های داخلی خانه و همینطور معماری داخلی و خارجی استفاده می شود.  به نسبت دیوار و کنج ها کمی متفاوت است. بازدید ، مشاوره و طراحی رایگان مجموعه گچبری پرشین،بالغ ...

موتیف گچبری
5 دقیقه
0 دیدگاه
گچبری پرشین
زمان مطالعه: 5 دقیقه

فهرست مطالب

بهترین و جدید ترین موتیف گچبری

موتیف دنیایی از الگوهای جذاب و طرح های ساختاری و یا تزئینی است. از موتیف برای فضا های داخلی خانه و همینطور معماری داخلی و خارجی استفاده می شود.

 به نسبت دیوار و کنج ها کمی متفاوت است.

بازدید ، مشاوره و طراحی رایگان

مجموعه گچبری پرشین،بالغ بر 20 سال سابقه در این زمینه،  با حضور در پروژه و ارائه مشاورۀ حرفه‌ای، راهنمایی‌های لازم را برای اجرای گچبری مناسب، بیان کرده و از ابتدا تا انتهای پروژه نظارت کامل به اجرای دقیق آن خواهد داشت. همچنین بازدید و حضور کارشناسان در محل پروژه ، بدون دریافت هزینۀ کارشناسی انجام می‌شود.

شما می‌توانید تمامی طرح‌های گچبری مثل گچبری کلاسیک، گچبری دستی، گچبری سنتی، گچبری سقف، قاب بندی دیوار و سقف و گچبری دیوار را از تیم گچبری پرشین بخواهید. تیم گچبری پرشین در تمامی مناطق تهران از جمله شمال، جنوب، شرق و غرب تهران آماده خدمت رسانی و زیبا سازی به شما عزیزان می‌باشد.

اگر کیفیت و ظرافت بالا در پروژه برایتان اهمیت دارد، باید بدانید که در این گچبری پروژه شما توسط ماهرترین و کاربلدترین استادها انجام می‌گیرد و کیفیت کار تضمین شده است.

در گچبری پرشین  پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده تماس بگیرید.

09190495706 📞        09037150334 📞

گچبری موتیف سقف چیست؟

گچبری موتیف سقف و دیوار برای ایجاد زیبایی بصری استفاده می شود و کمک می کند تا بتوانید عملکردی خاص در فضا ایجاد کنید. شما می توانید از نقش هایی که هدف یا داستان خاصی را دنبال می کنند برای گچبری موتیف سقف استفاده کنید. مثلاً یکی از طرح های جذاب برای گچبری موتیف دیوار راه راه پیچیده است

موتیف گچبری، نمونه کار زیبا

موتیف دنیایی از الگوهای جذاب و طرح های ساختاری و یا تزئینی است. از موتیف برای فضا های داخلی خانه و همینطور معماری داخلی و خارجی استفاده می شود. گچبری موتیف سقف به نسبت دیوار و کنج ها کمی متفاوت است.

گچبری موتیف سقف

در گچبری موتیف سقف از یک سری الگوهای تکرارشونده در بافت یک بنا استفاده می شود و به طور کلی شامل اشکال انتزاعی می شود و همینطور خطوط منحنی و یا مستقیم را در بر می گیرد. این خطوط در نهایت طرح زیبایی را ایجاد می کنند. موتیف ها از ترکیب عناصر هنری ساخته می شوند و به طور کلی حس ایجاد ریتم و حرکت در فضا را خواهند داشت.

گچبری سینی کنج

گچبری موتیف دیوار

کسانی که به تازگی به خانه ای نقل مکان کرده اند، شاید از یک دیوار خالی در خانه احساس خوبی نداشته باشند و به طور کلی دیوار مورد نظر برایشان ساده به نظر برسد. به این ترتیب باید به دنبال ایده هایی برای ایجاد تغییر و بازسازی و زیباسازی منزل خود باشند. در این راستا می توان از موتیف استفاده کرد. گچبری موتیف فقط شامل سقف نمی شود بلکه برای دیوارها نیز مناسب است. معمولاً پتینه و موتیف به صورت ترکیبی برای دیوار استفاده می شوند و سبب ایجاد یک سری ستون های فلزی یا گچی خواهند شد و همینطور طرح بسیار جذابی ایجاد می کنند. خوشبختانه در گچبری دیوار دست شما باشد و محدودیتی دیده نمی شود. این هنر به سادگی پیاده سازی می شود.

گچبری موتیف دیوار

تیم گچبری پرشین بالغ بر 20 سال است که در حوزه گچبری فعالیت می کند و تمامی طرخ های دلخواه شما مثل گچبری کلاسیک، گچبری دستی، گچبری سنتی، گچبری سقف، قاب بندی دیوار و سقف و گچبری دیوار را انجام می دهد.

طرح های پیشنهاد برای گچبری موتیف سقف و دیوار و کنج ها

گچبری موتیف برای کنج ها نیز استفاده می شود بنابراین شما می توانید یک سری ایده های جذاب را وارد این طرح کنید و از آن لذت ببرید. مثلاً می توانید از طرح های لوزی شکل و الماس مانند را در گچبری موتیف اجرا کنید. الگوی لوزی شکل مورد نظر به سادگی ساخته می شود و بارها و بارها این الگو می تواند روی بافت دیوار و هر جای دیگر استفاده شود. از سوی دیگر می توانید از پالت های رنگی انتخابی نیز برای گچبری موتیف سقف استفاده کنید و همه چیز بستگی به دکوراسیون و سلیقه شما دارد.

طرح پیشنهادی دیگر نقوش با هدف است. به طور کلی گچبری سقف و دیوار برای ایجاد زیبایی بصری استفاده می شود و کمک می کند تا بتوانید عملکردی خاص در فضا ایجاد کنید. شما می توانید از نقش هایی که هدف یا داستان خاصی را دنبال می کنند برای گچبری موتیف سقف استفاده کنید.

مثلاً یکی از طرح های جذاب برای گچبری موتیف دیوار راه راه پیچیده است. این روش برای القای حس عمق در فضای اطراف مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش یک سری عوامل متعدد شامل انتخاب ضخامت خطوط، جهت خط ها و همینطور ایجاد سبک نیز وجود دارد. به طور کلی خطوط عمودی روی دیوارها سبب می شود که ارتفاع دیوار بلندتر به نظر برسد و این کار برای اتاق های  با فضاهای کوچک تا کمی بزرگ بسیار عالی است. کشید خطوط افقی روی دیوار ها می تواند تاثیرگذاری زیادی داشته باشد و همینطور می توان طیف های رنگی مختلف را نیز اجرا کرد.

قاب بندی دیوار

گچبری موتیف باعث حس پویایی منزل شما می شود!

اگر ایده ای در ذهن خود برای گچبری موتیف سقف ندارید می توانید از شکل های دایره ای استفاده کنید که حس پویایی را به محیط می دهند و اثر بخشی بی نظیری خواهند داشت. این موضوع سبب می شود تا حس پویایی و نشاط برای منزل شما فراهم شود. پالت های رنگی خنثی می تواند تغییرات خیره کننده ای در محیط اجرا کنند پس ریسک پذیر باشید. 

موتیف در معماری چیست؟

می ­دانیم که برای زیباسازی فضای داخلی خانه و همچنین معماری داخلی و خارجی هر بنا، روش ­های متنوع جدید و قدیمی وجود دارند که متناسب با شرایط محیط و سلیقه­ و نیاز شخصی افراد ساکن در بنا می ­توان روش مناسب را انتخاب و اجرا کرد.

موتیف در معماری، شامل الگوهای تکراری، طرح­ های ساختاری یا تزئینی است که در ساخت ساختمان ­ها یا طراحی فضای داخلی ساختمان دیده می ­شوند. همچنین موتیف در موسیقی، عبارتی کوتاه و ملودیک است که در سرتاسر یک آهنگ تکرار می­ شود. در آثار هنری، موتیف، یک عنصر قابل توجه و مهم است که در سرتاسر اثر پدیدار می ­شود. موتیف معماری می ­تواند در جزئیات یافت شود، یا مفهوم غالب در طراحی باشد.

این نوع از موتیف به وسیله گچ و به صورت برجسته انجام می شود. شما می توانید با استفاده از گچ موتیف هایی با سبک های مختلف را در خانه داشته باشید. در این میان متداول ترین موتیفی که با گچ انجام می شود، موتیف کلاسیک است.

همان طور که گفته شد سبک ­های طراحی داخلی زیادی وجود دارد که می ­توان برای اجرای موتیف از آن ها الهام گرفت و در محیط خانه به اجرا در آورد.

برای آنکه اجرای گچ بری موتیف برای هر بخش از خانه، به شکل حرفه‌ای و اصولی انجام شود، بهتر است از گروه تخصصی مرتضی پارسایی(گچبری پرشین) مشاوره دریافت کنید. آنها نکات و موارد مهم زیادی را به شما عنوان خواهند کرد که در نهایت، منجر به طراحی درست و دقیق گچبری خواهد شد. ضمن آنکه بازدید از پروژه نیز از سوی آنها، رایگان خواهد بود

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های در ج شده تماس بگیرید.

09190495706

09037150334

لطفا به ما امتیاز بدهید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp
Phone
WhatsApp
Phone