گچبری دور لوستر | گچبری دور لامپ جدید

زمان مطالعه: 12 دقیقه گچبری دور لوستر جدید گچبری دور لامپ فهرست مطالب گچبری دورلوستر و دور لامپ ساده و شیک گچبری دور لوستر از گذشته تا به امروزه کاربرد داشته و جلوه ای بسیار زیبا را به خانه می دهد. گچ بری دور لوستر بسیار حائز اهمیت است و باید حتما توسط افراد متخصص این کار انجام شود. ...

گچبری دور لوستر
12 دقیقه
0 دیدگاه
گچبری پرشین
زمان مطالعه: 12 دقیقه

گچبری دور لوستر جدید

فهرست مطالب

گچبری دورلوستر و دور لامپ ساده و شیک

گچبری دور لوستر از گذشته تا به امروزه کاربرد داشته و جلوه ای بسیار زیبا را به خانه می دهد. گچ بری دور لوستر بسیار حائز اهمیت است و باید حتما توسط افراد متخصص این کار انجام شود. طراحی گچبری دور لوستر وگچبری دور لامپ باید به گونه ای انجام شود که با مساحت و ارتفاع سقف شما هماهنگی داشته باشد. از مهم ترین مزایای گچبری  دور لوستر و لامپ این است که سیم های اضافی را در زیر خود مخفی کند. گچبری دور لوستر در مدل های متفاوتی مانند: سنتی، نئوکلاسیک، کلاسیک و مدرن انجام می شود.گچبری در ساختمان جلوه ای بسیار زیبا را به خانه می دهد. می توان همزمان با گچبری از لامپ و نور مخفی استفاده کرد که، باعث زیبایی بیشتر سقف می شود.

 این مدل گچبری نه تنها در ایران بلکه در کشور های دیگر هم از آن استقبال می شود و طرفداران خود را دارد.

گچبری دور لوستر کار هر فردی نیست و شما اگر می خواهید گچبری تان به صورت گچبری دستی انجام شود کارتان در انتخاب گچکار سخت تر می شود لازم است بدانید گچبری دستی زیبایی و ظرافت خیلی بیشتری نسبت به گچ های پیش ساخته دارد.

بازدید ، مشاوره وطراحی رایگان

مجموعه گچبری پرشین بالغ بر 20 سال است که در حوزه گچبری فعالیت می کند و تمامی طرح های دلخواه شما مثل گچبری کلاسیک، گچبری مدرن و گچبری سنتی،( گچبری سقف، قاب بندی دیوارو سقف و گچبری دیوارو…) را انجام می دهد.

گچبری پرشین تمامی کار شما را از صفر تا صد (طراحی و اجرای رابیتس بندی و شکل بندی، گچکاری ، ابزار زنی و گچبری )طراحی می کند و جلو می برد و به علت داشتن مجوز های لازم در حوزه خود دارای اعتبار می باشد.

اگر شما هم نیاز به دریافت مشاوره دارید، باید بدانید که گچبری پرشین مشاوره رایگان دارد. علاوه بر این به صورت رایگان نیز از محل پروژه بازدید کرده و طراحی نیز به صورت رایگان برای مشتریان انجام می‌شود.

ارتباط از طریق شماره‌تلفن‌های:

09190495706 📱       09037150334 📱

گچبری دور لوستر کار شیک و زیبایی می باشد که تنوع بالایی هم دارد و اکثر افراد برای تغییر دیزاین از آن استفاده می کنند علاوه بر خانه در مکان هایی مثل رستوران، مرکز خرید ها و… استفاده می شود.

گچبری دورلوستر به مساحت و میزان ارتفاع سقف شما بستگی دارد و باید طرحی مناسب با آن اندازه طراحی شود. یکی از مزایای مهم گچبری دور لوستر این است که سیم های اضافی لامپ و یا لوستر را زیر خود پنهان می کند.

هدف اصلی استفاده از لوستر و لامپ در ساختمان این است که باعث روشنایی شود در این صورت استفاده هوشمندانه از این لامپ ها باعث می شود که جهت پخش نوربیشتر شود و نو ربیشتر به اتاق شما بدهد.

گچبری دور لوستر جدید وشیک

از وسایلی که نمای پذیرایی را بسیار جذاب می‌کند لوستر است از سبک‌های جدید گچبری که برای دور لوستر پذیرایی اجرا می‌شود و علاقه‌مندان بسیاری را پیدا کرده گچبری دور لوستر جدید است با اجرای گچبری دور لوستر نما و زیبای پذیرایی چند برابر می‌شود ترکیب لوستر و گچبری کنارآن جلوه خاصی به پذیرایی می‌بخشد برای اجرای گچبری دور لوستر در طرح‌های مختلف می‌توانید به سایت گچبری پرشین مراجعه کنید و انواع طرح و مدل‌های گچبری را در وب سایت مشاهده کنید.

قیمت گچبری دور لوستر

قیمت گچبری دور لوستر به میزان کار بستگی دارد. اگر تنها برای یک اتاق می خواهیدباید حساب شود که چند لوستر در آن اتاق وصل می شود و علاوه بر آن به نوع طرح انتخابی و مساحت اتاق بستگی دارد. به طور معمول گچبری های دور لوستر ساده از 3 میلیون  تومان شروع می شود.

داشتن صبر و تخصص در انجام گچبری دور لوستر و دور لامپی بسیار مهم است برای اینکه یک گچبری زیبا، جذاب و بدون عیب و نقص را داشته باشید بهتر است قیمت دور لامپی و دور لوستر را در نظر نگیرید به دلیل اینکه در هر صورت کسی که کارگچبری را اجرا می‌کند هزینه‌ای بابت مهارت خود از شما می‌گیرد اما عوامل زیادی مانند نوع طرح، اندازه کار و ابعاد روی قیمت دور لامپی و دور لوستر تاثیر زیادی دارند مجموعه پرشین با ارائه بهترین خدمات و اجرای گچبری‌های شیک و خاص به صورت دستی با هزینه مناسب در خدمت شما مشتریان گرامی است فقط کافیست به وب سایت گچبری پرشین مراجعه کنید. 09190495706

قیمت گچبری دور لوستر به 6 مورد زیر بستگی دارد 

 

داشتن صبر و تخصص در انجام گچبری دور لوستر و دور لامپی بسیار مهم است برای اینکه یک گچبری زیبا، جذاب و بدون عیب و نقص را داشته باشید بهتر است قیمت دور لامپی و دور لوستر را در نظر نگیرید به دلیل اینکه در هر صورت کسی که کارگچبری را اجرا می‌کند هزینه‌ای بابت مهارت خود از شما می‌گیرد اما عواملی مانند:

  1. نوع طرح مورد نظر
  2. کیفیت
  3. ابعاد
  4. مدت زمان
  5. تزئینات اضافه
  6. انجام کار به صورت دستی یا پیش ساخته

روی قیمت دور لامپی و دور لوستر تاثیر زیادی دارند مجموعه پرشین با ارائه بهترین خدمات و اجرای گچبری‌های شیک و خاص به صورت دستی با هزینه مناسب در خدمت شما مشتریان گرامی است فقط کافیست به وب سایت گچبری پرشین مراجعه کنید.

شماره تماس جهت بازدید و مشاوره رایگان: 09190495706

گچبری دور لوستر جدید

گچبری دور لوستر جدید

از وسایلی که نمای پذیرایی را بسیار جذاب می‌کند لوستر است از سبک‌های جدید گچبری که برای دور لوستر پذیرایی اجرا می‌شود و علاقه‌مندان بسیاری را پیدا کرده گچبری دور لوستر جدید است با اجرای گچبری دور لوستر نما و زیبای پذیرایی چند برابر می‌شود ترکیب لوستر و گچبری کنارآن جلوه خاصی به پذیرایی می‌بخشد برای اجرای گچبری دور لوستر در طرح‌های مختلف می‌توانید به سایت گچبری پرشین مراجعه کنید و انواع طرح و مدل‌های گچبری را در وب سایت مشاهده کنید.

گچبری انتخاب شده برای دور لوستر یا لامپ ها باید متناسب با گچ بری سایر اجزای منزل باشد و مساحت آن باشد تا بتوان هماهنگی خوبی را ایجاد کرد. یک گچبری شیک با نورپردازی عالی می تواند به راحتی توجه هر فردی را به سوی خود جلب کند. با انتخاب یک طرح گچبری شیک دیگر نیازی به خرید لوسترهای مجلل ندارید زیرا خرید لوستر مجلل باعث شلوغی بیش از حد می شود.

اگر به فکر تغییر دکور منزل خود هستید یا دنبال طرح های مختلف برای ساخت منزل جدید خود می گردید از هنر گچ کاری می توانید استفاده کنید.

بعد از تمام شدن گچبری دیوار، گچبری سقف شروع می شود اگر شما به گچکارتان بگویید گچبری دور لوستر هم انجام دهد با به اتمام رسیدن گچبری کل سقف شروع به اجرای گچبری دور لوستر می کند زیرا گچبری دور لوستر یا دور لامپ دارای برچستگی هایی است که باید سطح زیرین آن صاف باشد.

گچبری دور لوستر

گچبری دور لوستر در تهران

در شهر بزرگ تهران گچبر و گچکار های بسیاری وجود دارند اما تعداد افراد یکه بتوانند گچبری دور لوستر را به خوبی انجام دهند کم است زیرا این افراد باید سلیقه و خلاقیت زیادی داشته باشند و حوصله کاری بالایی را به خرج دهند تا نتیجه کار دارای ظرافت و زیبایی زیادی شود.

تیم گچبری پرشین دارای 20 سال تجربه در زمینه گچبری است که می تواند طرح ها مد نظر شما مثل گچبری کلاسیک، گچبری دستی، گچبری سنتی، گچبری سقف، قاب بندی دیوار و سقف و گچبری دیوار را در اسرع وقت انجام دهد.

گچبری دور لوستر یکنواختی و ساده بودن را از بین می برد و باعث زیبا تر شدن خانه و مجتمع شما می شود. همچنین گچبری دور لوستر برای تمامی بخش ها قابل اجرا است شما می توانید در پذیرایی از این هنر استفاده کنید تا آشپزخانه.

طرح دور لوستر سقف

برای گچبری دور لوسترسقف طرح‌های بسیاری قابل اجرا هستند که این طرح‌ها به دو صورت پیچیده و یا ساده می‌باشند اگر علاقه به استفاده از طرح دور لوستر سقف دارید ابتدا باید طرح لوستر را بررسی کرده سپس بر اساس طرح مد نظر خود همچنین متناسب با دکوراسیون خانه طرح را انتخاب کنید تیم گچبری پرشین با بررسی ابعاد سقف و لوستر همچنین نوع لوستر بهترین طرح‌ها برای سقف پذیرایی شما اجرا می‌کنند. اجرای گچبری دور لامپ جدید بدون رابیتیس (راویز) با بهترین متریال توسط مجموعه حرفه‌ای و با تجربه پرشین انجام می‌گیرد.

گچبری دور لامپی مستطیلی

طرح دور لامپی مستطیلی از جمله طرح‌های محبوب به شمار می‌آید از این طرح می‌توان برای خانه‌هایی که دارای سبکی مدرن هستند استفاده کرد زیبایی این طرح که به شکل مستطیلی طراحی شده بسیار فوق العاده است مشتریان می‌توانند یک رنگ را نسبت به طرح دور لامپ خود انتخاب کنند تا زیبای گچبری دور لامپ را دوچندان شود

گچبری دور لوستر مربع

از انواع گچبری‌ها که جذابیت بسیاری دارند گچبری دور لوستر مربع است اگر علاقه به گچبری دور لوسترمستطیلی ندارید بهترین گزینه گچبری دور لوستر مربع هست از دلایل زیبایی این طرح گچبری، سادگی آن است. برای اجرای این طرح‌ها حتی با مدل‌های پیچیده‌تر می‌توانید به تیم گچبری پرشین اعتماد کنید

 

گچبری دور لوستر

گچبری دور لامپ گرد

از سخت‌ترین گچبری‌ها، گچبری دور لامپ گرد است. برخی افراد ترجیح می‌دهند از گچبری دور لامپ گرد به جای دور لامپ مستطیلی یا مربع استفاده کنند این طرح گچبری دارای زیبای فوق العاده و بسیار خاص است در این نوع طرح قابلیت اجرای انواع مدل‌های پیچیده و کلاسیک روی آن وجود دارد. مجموعه گچبری پرشین قادر است هر نوع طرح و رنگ را که به دلخواه خود انتخاب می‌کنید برای شما اجرا کند برای مشاهده نمونه کار این مجموعه می‌توانید به وب سایت گچبری پرشین مراجعه کنید.

انواع گچبری دور لامپی

گچ بری دور لامپ و لوستر جزو مواردی است که می‌تواند زیبایی منزل شما را چند برابر کند. این کار هنری و بسیار جذاب بسیار زیاد توسط معماران و طراحان سنتی انجام می شود. همچنین امروزه این کار نیز با توجه به پیشرفت بسیار زیادی که در این حوزه ایجاد شده است، با تکیه به دانش روز و تکنیک‌های جدید قابل اجرا می‌باشد. شاید شما فکر کنید که این مدل گچ بری مخصوص کشور ایران است، ولی در بسیاری از کشورها این هنر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. همچنین در بسیاری از ساختمان های مهم اداری و تجاری نیز که هنر معماری خاصی دارند از آنها استفاده می گردد. گچ بری دور لامپ یک هنر دستی بسیار سخت و دشوار بوده و هر فردی توانایی انجام آن را ندارد. در حقیقت مهمترین فاکتوری که در هنگام انواع گچ بری دور لامپ و لوستر باید به آن توجه کنید، انتخاب یک فرد حرفه‌ای و با تجربه در این حوزه است.

دور لامپی ساده و شیک

استفاده از هنر‌هایی مانند گچبری دور لامپی می‌تواند یک فضا را از سادگی خارج کند اگر حس می‌کنید سقف خانه و یا اداره شما ساده است و علاقه به استفاده از گچبری‌های بزرگ و پیچیده را ندارید توصیه می‌کنیم از گچبری دور لامپی ساده و شیک استفاده کنید این طرح ساده و شیک را می‌توان هم در خانه‌ای که دارای سبک مدرن و همچنین خانه‌هایی با سبک کلاسیک هستند اجرا کرد پس بدون هیچ گونه شک و تردید از این مدل گچبری استفاده کنید و از فضای زیبای خود لذت ببرید.

دور لامپی سقف ساده با گچ

از سخت‌ترین مدل گچبری‌ها گچبری دور لامپی است به این دلیل که اجرای گچبری روی سقف و نحوه اجرای آن کار سخت و دشواری است اینکه بتوان طرح زیبا و شیکی را با گچ روی سقف ثابت نگه داشت نیاز به داشتن تخصص و تجربه لازم است طرح دور لامپی ساده با گچ هزینه پایین دارد و جزو طرح‌های محبوب تلقی می‌شود. طرح دور لامپی با گچ داری ظاهری شیک است.برای اجرای این طرح به صورت کاملا حرفه ‌ای و دقیق تیم گچبری پرشین بهترین انتخاب است.

شماره تماس جهت بازدید، مشاوره و طراحی: 09190495706

گچ بری دور لامپ پذیرایی

گچبری پذیرایی به دلیل حضور بیشتر اعضای خانواده و وجود میهمان‌ها بسیار حائز اهمیت است برای زیبا و شیک شدن سالن پذیرایی یکی از بهترین اقدامات گچبری دورلامپ پذیرایی است با اجرای گچبری سقف به پذیرایی ظاهری زیبا و خاص می‌دهید و پذیرایی شما از سادگی و یکنواختی خارج می‌شود. البته به این نکته توجه کنید که نوع گچبری باید با پذیرایی هماهنگی داشته باشد.

در طراحی داخلی ساختمان ها، قسمت پذیرایی یکی از مناسب ترین مکان ها برای گچ بری دور لامپ می باشد. این قسمت با توجه به اینکه بیشتر به عنوان فضای مخصوص مهمان در نظر گرفته می‌شود، لازم است تا از نظر معماری نیز بسیار خاص باشد و جلوه بیشتری نسبت به سایر مناطق منزل داشته باشد. گچ بری دور لامپ یکی از شکیل ترین و محبوب ترین خدمات حوزه گچ کاری است که به خوبی، می‌تواند سلیقه های مختلف را تحت پوشش قرار داد. با توجه به طرح ها و رنگ های مختلفی که می‌توان در تولید این نوع گچ بری به کار گرفت به عنوان یک عضو جدایی ناپذیر برای دکوراسیون خانه ها با معماری خاص به حساب می آید.

در حقیقت وظیفه اصلی چراغ ها ایجاد روشنایی برای مکان های مختلف یک ساختمان است. البته امروزه در طراحی نوین این موضوع بسیار مهم است که این روشنایی به چه صورت و با چه مقدار زیبایی تامین گردد. با قرار دادن لامپ و لوستر های زیبا و استفاده از گچ بری دور لامپی و یا دور لوستری یک انتخاب هوشمندانه است که زیبایی خانه شما را چند برابر می کند.

 

گچبری دور لوستر پذیرایی

گچبری پذیرایی به دلیل حضور بیشتر اعضای خانواده و وجود میهمان‌ها بسیار حائز اهمیت است برای زیبا و شیک شدن سالن پذیرایی یکی از بهترین اقدامات گچبری دورلوستر پذیرایی است با اجرای گچبری سقف به پذیرایی ظاهری زیبا و خاص می‌دهید و پذیرایی شما از سادگی و یکنواختی خارج می‌شود. البته به این نکته توجه کنید که نوع گچبری باید با پذیرایی هماهنگی داشته باشد.

گچ‌بری دور لامپ جدید بدون رابیتس (راویز)

گچ بری دور لامپ به صورت بدون رابیتس یکی از متد هایی می باشد که توسط متخصصان و معماران حرفه ای انجام می شود. در حقیقت زمانی که گچ بری دور لامپ بدون رابیتس انجام می گردد شما این امکان را خواهید داشت تا در فضاهای محدود نیز به بهترین شکل ممکن عملیات گچ کاری را انجام دهید. همچنین گچ کاری بدون رابیتس تا حدود زیادی از ایجاد ترک در سطح گچ کاری در طول سالیان دراز جلوگیری می کند. البته انجام گچ کاری با استفاده از رابیتس یا بدون استفاده از آن کاملاً سلیقه‌ای بوده و مشتری می تواند هر کدام از این روش ها را با توجه به فضایی که در اختیار دارد انتخاب کند.

گچبری دورلوستر جدید بدون رابیتیس(راویز)

یکی از هنر‌هایی که حاصل دسترنج یک فرد ماهر و استاد که از قدیم در ساختمان‌ها به کار می‌رفته و جزو هنرهای اصیل ایرانی محسوب می‌شود گچبری است با اجرای یک گچبری زیبا خانه از یکنواختی بیرون می‌آید از جمله طرح‌های گچبری که از طرفداران بسیاری برخوردار هستند و جز سبک‌های حرفه‌ای به حساب می‌آید گچبری دور لوستر جدید بدون رابیتس (راویز) است. اگر می‌خواید گچبری لوستر و دور لامپ شما به زیبایی اجرا شود حتما به دنبال یک فرد حرفه‌ای در این زمینه باشید زیرا در اجرای این سبک داشتن خلاقیت و فن اجرا بسیار مهم است اگر به دنبال یک تیم حرفه‌ای که در زمینه اجرای انواع گچبری دور لامپ و دور لوستر فعالیت دارند و این کار را به نحو احسن انجام می‌دهند ما به شما گچبری پرشین را معرفی می‌کنیم یکی از ویژگی‌های همکاری با گروه گچبری پرشین انجام انواع گچبری با دست و به صورت سنتی است.گچبری پرشین با ارائه انواع طرح‌های جدید گچبری در خدمت شما مشتریان و کارفرمایان گرامی هستند.

گچبری دور لامپ

گچ بری دور لامپ ساده تر از گچبری دور لوستر می باشد و قیمت پایین تری هم دارد. امروزه گچبری دور لامپ استفاده کمتری می شود و اکثر افراد گچبری دور لوستر ار انتخاب می کنند و لوستر ساده تری خریداری می کنند تا باعث شلوغی بیش از حد نشود.

بهتر است حتی اگر گچبری دور لامپ ساده می خواهید از طرح های پیش ساخته استفاده نکنید زیرا زیبایی هنر دست را ندارند. ما به شما توصیه می کنیم اگر خانه کوچکی دارید یا برای اتاق های کوچک خانتان می خواهید گچبری انجام دهید از طرح های ساده استفاده کنید تا دلتان را نزند.

گچبری دور لوستری و گچبری دور لامپی

ختم کلام: ما در این مقاله شما را با گچبری دور لوستری و گچبری دورلامپی جدید بدون رابیتیس (راویز) و انواع گچبری دور لامپ و لوستر آشنا کردیم با کسب این اطلاعات شما می‌توانید برای اجرای گچبری سقف خود یک طرح متناسب با فضا و دکوراسیون خود انتخاب کنید با به کار بردن یک طرح شیک و ساده می‌توانید زیبایی محیط خود را بسیار لذت بخش و چشم نواز کنید گچبری پرشین با وجود استاد حرفه‌ای در این زمینه بهترین و به روز‌ترین طرح‌های گچبری را برای سقف و دیوار شما اجرا می‌کنند .گچبری دور لوستر باعث زیبایی و چشم نوازی خانتان می شود هیچ کسی دوست ندارد وارد خانه بی روح و بیش از حد ساده شود شما با یک گچبری دور لوستر حتی ساده می توانید زیبایی زیادی را وارد خانتان بکنید.برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت گچبری پرشین مراجعه و یا با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

از طریق راه های زیر با گچبری پرشین در ارتباط باشید.

ارتباط از طریق شماره‌تلفن‌های:

09190495706📱

 09037150334📱

آدرس ما:

استان تهران، کرج

لطفا به ما امتیاز بدهید!
[کل: 8 میانگین: 4.5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp
Phone
WhatsApp
Phone