اجرای جدید ترین گچبری اتاق خواب

زمان مطالعه: 7 دقیقه فهرست مطالب اجرای گچبری اتاق خواب اجرای گچبری اتاق خواب یکی از مهم ترین بخش ها در ساختمان سازی است که کار هر تیمی نمی باشد زیرا نکات خاص خود را دارد. تیم گچبری پرشین دارای بیش از15 سال سابقه در گچبری دارد و طراحان خرفه ای در این زمینه دارد که متناسب با ابعاد ...

گچبری اتاق خواب
7 دقیقه
3 دیدگاه
گچبری پرشین
زمان مطالعه: 7 دقیقه
گچبری اتاق خواب
گچبری اتاق خواب
گچ بری اتاق خواب
گچبری اتاق خواب جدید
گچبری اتاق خواب
گچبری سقف
گچبری اتاق خواب
گچبری اتاق خواب

فهرست مطالب

اجرای گچبری اتاق خواب

اجرای گچبری اتاق خواب یکی از مهم ترین بخش ها در ساختمان سازی است که کار هر تیمی نمی باشد زیرا نکات خاص خود را دارد. تیم گچبری پرشین دارای بیش از15 سال سابقه در گچبری دارد و طراحان خرفه ای در این زمینه دارد که متناسب با ابعاد و مساحت شما طرح مورد نظر و مطلوب را طراحی می کنند و به اجرا می رسانند.

گچبری پرشین به علت داشتن تجربه کاری بالا دارای مجوز های لازم است از همین رو اعتبار بالایی در کار خود دارد. شما می توانید گچبری کلاسیک، گچبری دستی، گچبری سنتی، گچبری سقف، قاب بندی دیوار و سقف و گچبری دیوار را همراه با طراحی و اجرایی کردن کار از تیم حرفه ای گچبری پرشین بخواهید.

راه های ارتباطی شما با ما به شرح زیر می باشد.

ارتباط از طریق شماره‌تلفن‌های:

09190495706   09037150334

آدرس ما:

استان تهران، کرج

گچبری اتاق خواب جدید، نمونه کار

گچ بری اتاق خواب

شما باید هنگام گچبری به 4 نکته زیر توجه کنید تا زیبایی نهایی مطلوبی را به دست آورید.

  1. ارتفاع سقف

طرح های سنگین و بزرگ برای اتاق های بزرگ که سقف آن ها بلند است و دارای پنجره های قدی می باشد مناسب است، اگر سقف اتاق خواب شما استاندارد یا کوتاه تر از آن است بهتر است طرح های شلوغ و بزرگ را انتخاب نکنید.

  1. شلوغ کاری نکردن

بهتر است از طرح های استفاده کنید که خیلی شلوغ نباشند تا بتوانید کوچک تر آن را در آشپزخانه، دیگر اتاق ها و حتی در سرویس بهداشتی استفاده کنید. زیرا طرح های شلوغ تنها مناسب مکان ها و اتاق های بزرگ است.

  1. دکوراسیون خانه

اگر از مبل و پرده های خیلی سنگین و بزرگ استفاده می کنید بهتر است گچبری خانتان هم بزرگ و سنگین باشد اما اگر دکوراسیون و وسایل منزلتان کوچک و طرح های مینیمال دارد بهتر است از گچبری های ساده استفاده کنید.

  1. استفاده درست از رنگ

اجرای گچ بری اتاق خواب را نمی توان به گونه ای جلو برد که باعث گرفتگی و از بین بردن نور در اتاق شود زیرا برای استراحت به اتاق می رویم به همین دلیل باید به شکلی اتاق خواب گچبری شود که باعث از بین بردن آرامش بصری نشود. ما به شما توصیه می کنیم از گچبری هایی استفاده کنید که باعث سلب آرامش شما نشود. استفاده از گچبری های رنگی خیلی کم شده است اما هنوز زیبایی خود را دارند و برای فضا های بزرگ قابل اجرا است.

گچبری شیک برای سقف اتاق خواب

در ابتدا این نکته را یادآور می شویم که طراحی اجرا شده برای تمامی عناصر منزل باید با یکدیگر متناسب باشند به طوری که ترکیب هماهنگی را ارائه دهد. به همین منظور در اجرای سقف اتاق خواب نیز باید از گچبری استفاده شود که با فضای کلی خانه هماهنگی داشته باشد. اگر مبلمان منزل دارای سبکی کلاسیک است حتما به سراغ اجرای گچبری کلاسیک بروید تا نهایت هماهنگی در فضای خانه ایجاد گردد.

تصور کنید که طرح هایی که برای دیوار ها و سقف پذیرایی استفاده شده است، در سبک های مدرن و تزئیناتی هستند؛ اگر در این مورد برای سقف اتاق از گچبری هایی با طرح پیچیده و ریز استفاده کنید، چه خواهد شد؟ ترکیب مناسبی ایجاد شده است؟ قطعا پاسخ به این سوال منفی است.

گچبری سقف اتاق خواب

می توان گفت گچبری سقف اتاق خواب اهمیت بیشتر از گچبری دیوار ها دارد زیرا با ورود افراد به اتاق اولین چیزی که به چشم می خورد سقف اتاق است و زیبایی سقف اتاق باعث بیشتر شدن زیبایی دکوراسیون کل اتاق می شود.

سقف کوتاه ممکن است صاحبان را به این فکر بی اندازد که نمی توانند گچبری برایش انجام دهند اما نگران نباشید تیم گچبری پرشین دارای طراحانی است که برای سقف های کوتاه حتی با مساحت کم هم می تواند گچبری انجام دهد اما گچبری بزرگ و حرفه ای مثل مکان های بزرگ را نمی توان اجرایی کرد چون زیبایی را از اتاق می کیرد و باعث کوچک تر نشان دادن اتاق می شوند.

گچبری سقف اتاق خواب

گچبری اتاق خواب ساده

گچبری سقف دارای طرح های بسیاری است که می توانید حتی نسبت به مبل و پرده خانتان آن را انتخاب کنید. از قدیم تا کنون گچبری سقف برای از بین بردن سادگی بیش از حد سقف استفاده می شود اکنون علاوه براز بین بردن سادگی برای مجلل تر کردن خانه نیز از گچبری اتاق خواب ساده استفاده می کنند.

گچبری سقف گاهی برای جدا کردن دیوار از سقف استفاده می شود که معمولا برای از بین بردن حالت یکپارچگی و یک دستی از آن ها استفاده می شوند که رنگ گچ سقف رنگ مکمل گچ دیوار است.

گچبری اتاق خواب

گچبری دیوار اتاق خواب

گچبری دیوار اتاق خواب اصولا ساده است اما نسبت به سلیقه شما می تواند تغییر کند شما برای اینکه اتاق خود را سلطنتی و شیک جلوه بدهید میتوانید از گچبری های سلطنتی استفاده کنید. بهتر است برای گچبری دیوار حتما ارتفاع و سبک خانه تان را مورد نظر داشته باشید. اگر شما گچبری ساده ای را برای دیوار اتاقتان استفاده کرده اید و اکنون از این شرایط ناراضی هستید می تواند با تزئینات بیشتر سادگی آن را بگیرید. برای مثال اینکه شما میتوانید از گچبری برای دور ستون یا دور چهارچوب در استفاده کنید.

گچبری پیرامون در یکی از هنر های گچبری است که اکنون وارد ایران و گچبری شده است که به آن قاب بندی هم میگویند و می تواند ورودی خوبی را برای اتاق خواب یا حتی ورودی خانه تان ایجاد کند.

گچبری تاق خواب

گچ بری اتاق خواب جدید

شما می توانید برای تمامی قسمت های منزل ازجمله سقف ها،دیوارها، اتاق خواب، سالن پذیرایی، اشپزخانه و راهرو ورودی از گچبری استفاده کنید.

اتاق خواب از فضا های مهم زندگی ما است، شما می توانید برای تزئین سقف اتاق خواب از اشکال زیبا با طراحی دلخواه خود استفاده کنید

اتاق خواب محل اسراحت است.هر چه فضا و دکور اتاق خواب زیبا تر و شیکتر باشد می تواند ارامش بیشتری داشته باشد و اثر مطلوبی بر روحیه شما دارد

گچبری اتاق خواب

امروزه یکی از طرح هایی که برای گچبری دیوار اتاق استفاده می شود و مناسب اتاق های کوچک می باشد قاب بندی است. ترکیب قاب بندی روی دیوار و گلویی باعث می شود هر گچبری و اتاقی زیباتر به نظر برسد. بهتر است از گچبری های پیش ساخته استفاده نکنید زیرا زیبایی کار دست و هنر گچبری دستی را ندارند. لازم است بدانید گچبری دستی همان‌ طور که از نامش پیداست کار دست و هنر دست گچبر است. در گچبری دستی گچبری دیوار و گچبری سقف به دست گچبر انجام می‌شود. همچنین کنده کاری روی گچ نباید زمان زیادی را بگیر زیرا باعث سفت شدن آن می شود پس گچبری دیوار اتاق خواب که به صورت دستی انجام می شود کاری سخت می باشد که سرعت عمل و تجربه بالایی می خواهد.

اگر شما در شهر هایی زندگی می کنید که رطوبت بالایی دارندد بهتر است از گچبری دستی برای اتاق هایتان استفاده کنید زیرا گچبری های پیش ساخته قدرت بالایی در دمای مرطوب و شرجی ندارند و ظریف کاری هایشان به سرعت زنگ می زنند.

گچبری اتاق خواب (سبک کلاسیک)

استفاده از گچبری  در اتاق خواب قطعا تاثیر به سزایی در آرامش اتاق خواهد داشت. اگر به سبک کلاسیک علاقه دارید و می خواهید گچبری اتاق خواب خود را با چیدمان کلاسیک منزل خود هماهنگ کنید، می توانید از قاب های زیبا و کلاسیک در اتاق خواب استفاده کنید. این طرح ها حتی می تواند در دیوار پشت سرویس خواب نیز اجرایی شود.

 استفاده از گچبری کلاسیک در اطراف لامپ سقف اتاق خواب، همان چیزی است که طرفداران سبک کلاسیک را شیفته زیبایی خود می کند.

نورپردازی با رنگ های طلایی ملایم و یا سفید تا چه اندازه می تواند بر زیبایی گچبری های کلاسیک اتاق خواب بیافزاید.

ختم کلام

اجرای گچبری اتاق خواب باید به گونه ای انجام شود که باعث سلب آرامش شما نشود و به اتاق شما زیبایی و جلوه بیشتری بدهد که این کار را هر فرد و تیمی نمی تواند متناسب با سلیقه و مساحت اتاق شما انجام دهد. شما می توانید به تیم گچبری پرشین اعتماد کنید و از آن ها فر تا صد طراحی و گچبری اتاقتان را بخواهید.

اگر از گچبری دستی، گچبری کلاسیک، گچبری سنتی، گچبری سقف، قاب بندی دیوار و سقف و گچبری دیوار لذت می برید می توانید از گچبری پرشین برای این نوع گچبری ها را برای اتاق، منزل، مرکز خرید، رستوران و هر مکان دیگری بخواهید.

راه های ارتباطی شما با ما به شرح زیر می باشد.

ارتباط از طریق شماره‌تلفن‌های:

09190495706 

 09037150334

آدرس ما:

استان تهران، کرج

لطفا به ما امتیاز بدهید!
[کل: 0 میانگین: 0]

3 نظر ارسال شده

  • با سلام و خسته نباشید خدمت استاد پارسائی عزیز
    گروه با اخلاق و حرفه ای پرشین،
    استاد کارت حرف نداره عالیه

  • با سلام و خسته نباشید خدمت استاد پارسائی عزیز
    گروه با اخلاق و حرفه ای پرشین،
    استاد کارت حرف نداره عالیه

  • منتظریم نمونه کارهای بیشتری از گچبری جدید اتاق خواب برای ما
    بزارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp
Phone
WhatsApp
Phone