گچبری مدرن کلاسیک_مشاوره و بازدید رایگان

زمان مطالعه: 12 دقیقه گچبری مدرن یک سبک از گچبری است که به کمک معماری مدرن آمده است و هر دو در کنار هم توانسته اند هارمونی خاصی را به وجود آورند. همانطور که همه می دانیم دکوراسیون در سالهای اخیر دچار تحولات بسیاری شده است و شاهد به اجرا گذاشتن دکورهای مدرن زیبا توسط هنرمندان هستیم.

گچبری مدرن
12 دقیقه
0 دیدگاه
گچبری پرشین
زمان مطالعه: 12 دقیقه

فهرست مطالب

بازدید ، مشاوره و طراحی رایگان

گچبری پشین بالغ بر 20 سال سابقه کار در این زمینه را دارد. از جمله فعالیت‌های این مجموعه می‌توان به گچ کاری، ابزارزنی، گچبری (گچبری مدرن، گچبری سقف..) و… اشاره کرد.

خوب است بدانید که گچبری پرشین شرایط ویژه‌ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است که این شرایط یکی از بزرگترین مزایای گچبری پرشین می‌باشد. در ادامه به ذکر شرایط کاری مجموعه می‌پردازیم.

اگر شما هم نیاز به دریافت مشاوره دارید، باید بدانید که گچبری پرشین مشاوره رایگان دارد. علاوه بر این به صورت رایگان نیز از محل پروژه بازدید کرده و طراحی نیز به صورت رایگان برای مشتریان انجام می‌شود.

اگر کیفیت و ظرافت بالا در پروژه برایتان اهمیت دارد، باید بدانید که در این گچبری پروژه شما توسط ماهرترین و کاربلدترین استادها انجام می‌گیرد و کیفیت کار تضمین شده است.

در گچبری پرشین پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده تماس بگیرید.    09190495706📞        09037150334📞

نمونه اجراشده گچ بری مدرن

گچبری مدرن چیست؟

   شاید به نظر برسد که گچبری یک کار لوکس است اما باید گفت گچبری امروزه جایگاه مهم و ویژه ای در دکوراسیون داخلی ایفا می کند. گچبری مدرن در معماری امروز توانسته است به فضاهای آپارتمانی، محیط های اداری و خشک روح ببخشد و محیط را چشم نواز و دلچسب کند. گچبری یک هنر والا و زیبا است که بسیاری افراد برای زیبایی بخشیدن به دکور محل کار و خانه از آن بهره می برند. اگر نگاهی به فضاهایی که از گچبری بهره برده اند و مقایسه آن با فضاهایی که فاقد گچبری هستند، بیندازید. به صراحت خواهید فهمید که فضاهایی که از این هنر استفاده کرده اند، شکوه و زیبایی خاصی دارند. گچبری مدرن یک سبک از گچبری است که به کمک معماری مدرن آمده است و هر دو در کنار هم توانسته اند هارمونی خاصی را به وجود آورند.

اگر بخواهیم نگاهی دقیق به گچ بری های مدرن بیندازیم ، بنابراین باید به طراحی های ساده و هوشمندانه دیوارها ، درها ، سقف ها و تخته های کف ساختمان توجه کنیم
در گچبری کلاسیک سقف هیچ اشاره ای به طرح های تکراری ، کوچک و ساده نشده است.

همانطور که همه می دانیم دکوراسیون در سالهای اخیر دچار تحولات بسیاری شده است و شاهد به اجرا گذاشتن دکورهای مدرن  زیبا توسط هنرمندان هستیم. گچبری نیز توانسته است به خوبی با سبک مدرن خود را تطبیق دهد و جلوه های رویایی و زیبایی را به نمایش بگذارد. گچبری مدرن سقف، دیوارها، ستونها و سر درها توجه زیادی را به سمت خود جلب می کند. استفاده از نورپردازی، لوسترهای مدرن و دیگر لوازم دکوراتیو مدرن همگی به کمک گچبری مدرن آمده است تا یک فضای شگفت انگیز و رویایی را فراهم آورد. استفاده از گچبری مدرن در هتل ها و رستوران های لوکس باعث شده است تا جلوه خاص و بی نظیری را فراهم کند. این زیبایی با اجرایی شدن نورهای مخفی در میان گچبری مدرن بی همتا است.

استفاده از ورق های طلا و نقره در گچبری مدرن فضا را بسیار لوکس و با شکوه می کند. در گچبری مدرن طرح ها، مدل ها و رنگهای متنوع زیادی را می توان استفاده کرد و همین باعث شده تا جایگاه وسیعی در میان علاقمندان به هنر گچبری باز کند.

انتخاب سبک مدرن نیز باید با توجه به فضا، ارتفاع دیوارها تا سقف و دیگر دکوراتیو انتخاب شود. در صورتی که ارتفاع سقف زیاد باشد می توان از گچبری های مدرن شلوغ بهره برد تا نمایی شیک و لوکس را فراهم آورد. ولی در صورت کوتاه بودن سقف، استفاده از شیوه مدرن با طرح های ساده بهترین گزینه است.

گچبری مدرن دیوار

   در قدیم گچبری دیوار عموما به سبک کلاسیک انجام می شد  و دارای قوانین و مدل های خاص خود بود. طرح ها، حاشیه ها و نقوش معمولا به صورت قرینه بوده اند. اما در سبک گچبری مدرن این قواعد برداشته شده اند و هیچ ضرورتی برای قرینه بودن حاشیه ها وجود ندارد.طرح ها و نقوشی که در گچبری کلاسیک مورد استفاده قرار میگرفت، الهام گرفته از نقش گل و پرنده و انسان بود اما در شیوه مدرن استفاده از شکلهای هندسی و انتزاعی مرسوم می باشد. در سبک مدرن استفاده از نقش های پیش ساخته نیز عمومیت دارد. در این شیوه طرح مورد نظر قالب گیری شده و سپس با کمک چسب بر روی دیوار نصب می شود. در گچبری کلاسیک بر روی تمام دیوارها از گچبری استفاده میشد اما در شیوه نوین می توان گچبری را برای تمام دیوارها یا تنها چند دیوار استفاده کرد

مثلا در برخی فضاها تلفیقی از گچبری و کاغذ دیواری سبب شده است که نیازی به گچبری تمام دیوارها نباشد تا فضا دارای تنوع بصری بیشتری بوده و با دیگر دکور مدرن محیط، همخوانی داشته باشد. استفاده از اسباب مدرن در چنین فضایی بدون شک به جلوه بخشیدن به این زیبایی کمک شایانی می کند. چنانچه دکوراسیون داخلی فضا گذار یا ترنزیشنال است، بهترین گزینه بهره بردن از گچبری های مشبک با ختایی و اسلیم همراه با چارچوب سازی های ناکامل برای دیوارها است.

گچبری مدرن کلاسیک:

   گچبری کلاسیک دارای قوانین خاص خودش است اما در گچبری مدرن می توان بدون تابعیت از قوانین سنتی، فضایی زیبا و دلچسب را پدید آورد. هنرمندان با تلفیق گچبری کلاسیک و مدرن توانستند شکل دیگری از زیبایی را در این حرفه پدید آورند. در این گچبری دیگر خبری از تحمل و تقارن نیست. در گچبری مدرن کلاسیک می توان به راحتی از هر دو سبک گچبری بهره برد. به طور مثال در این تلفیق زیبا می توان از گچبری کلاسیک برای زیبایی سقف و از گچبری مدرن در دیوارها و ستون ها استفاده کرد. البته در زمان طراحی نقشه آن باید توجه داشت که هارمونی دو طرح کلاسیک و مدرن در کنار هم به خوبی ادغام شوند تا هارمونی وصف ناپذیری را فراهم نماید.


 با توجه بیشتر بر روی گچبری به شیوه مدرن و قابلیت انعطاف پذیری که در اجرای آن وجود دارد، باعث شده است که بتوان به تلفیق زیبا و مناسبی از گچبری مدرن و کلاسیک دست یافت. این اتفاق سالها است که توسط هنرمندان گچکار پیاده می شود. این سبک را می توان هم در فضاهایی کار کرد که دارای دکوراتیوی مدرن است و هم در فضاهای کلاسیک از آن بهره برد. با کمی خلاقیت می توان با توجه به ظاهر معماری ساختمان از این تلفیق بی نظیر بهره برد و جلوه های تحسین برانگیزی از گچبری مدرن کلاسیک را ظاهر کرد. این شیوه به سبک کلاسیک جدید نیز شهرت دارد.

در این شیوه می توان با الهام گرفتن از هر دو شیوه مدرن و کلاسیک به هنرنمایی پرداخت. استفاده از نقوش کلاسیک پرنده و گل در کنار گچبری  انتزاعی و مشبک به سبک مدرن می تواند روح تازه

ای به فضا ببخشد. در شیوه مدرن کلاسیک، با توجه به نوع فضا، ارتفاع سقف و ستونها از طرح های متوازن و نقوش مدرن می توان به خوبی استفاده کرد. میزان بهره بردن از طرح های کلاسیک و مدرن بستگی به تعادل و هماهنگی دیگر فضا و دکوراتیو محیط بستگی دارد. آنچه در پایان به چشم می آید یک گچبری با ظرافت دلخواه، شکوه و سادگی است. این سبک بیشتر مناسب افرادی است که شیوه گچبری کلاسیک را می پسندند اما به دلیل فضای کم و متراژ پایین فضا این امکان برایشان فراهم نیست پس تنها به استفاده از المان هایی از شیوه کلاسیک در فضا بسنده می کنند.  

گروه گچبری پرشین انواع گچبری مدرن کلاسیک را با بهترین متریال و نتیجه ای زیبا و چشم نواز ارائه می دهد

09190495706📲                 09037150334📲

در گذشته معایبی وجود داشت که خوشبختانه امروزه همه آنها برطرف شده است و هرکسی می تواند از این سبک معماری برای تزئین دکوراسیون و طراحی داخلی خود استفاده کند.
با گذشت زمان ، امروزه ، با ظهور سازو کارهای جدید و مدرن ساخت آپارتمان و ساختمان یا شرکت های ساختمانی ، از گچبری های مدرن یا طرح آن برای دکوراسیون داخلی و معماری آن استفاده می شود.
گچبری مدرن یکی از هنرهای مرتبط با معماری داخلی  است.
گچبری در هر دوره از زمان شکل و طرح دیگری داشته است که با گذشت سالها ، طرح ها و نقش آن تغییر کرده و سبک گچبری مدرن پدیدار شده است.


برای زیباتر شدن طراحی داخلی منزل و معماری آن می توانید از سبک گچبری های مدرن برای سقف و دیوارهای خانه خود استفاده کنید.
افزودن لوسترهای مدرن و لامپ های زیبا و جذاب می تواند مدل سقف اتاق نشیمن شما را به طرحی شگفت انگیز و خاص تبدیل کرده و احساسی رویایی و عاشقانه را برای همه افراد خانه ایجاد کند.
استفاده از گچبری مدرن جلوه خاصی به خانه ها می بخشد.که باعث تفاوت گچبری سنتی و مدرن میشود.
گچبری مدرن کاربردهای زیادی در ساختمان ها ، دفاتر ، هتل ها و … دارند که هنرمندان این فرم ها را با سلیقه خوب و فرم هایی مانند نور پنهان که در سالن های پذیرایی ، لابی ها و غیره اجرا می کنند ، اجرا کرده اند

ویژگی ها و مزایای گچبری مدرن:

با توجه به مساحت فضا و مطابق با دیگر دکوراتیو قابل تغییر می باشد.

گچبری های رومی و ایتالیایی با توجه به سبک و معماری ساختمان های مدرن

گچبری های سقف به شکل بیضی، دایره ای و مدرن و تلفیقی از مدرن و کلاسیک

اجرای گچبری نور مخفی با ظاهری زیبا و فریبنده

اجرای گچبری پیش ساخته مدرن

ابزار گچبری مدرن:

برای گچبری در قسمت های مختلف فضا باید از ابزار مخصوص استفاده کرد. برخی از ابزارهایی که در گچبری سبک مدرن مورد استفاده قرار می گیرد شامل: ماله، دمبر، ابزار نقالی، وردنگی، بومخوار، قلم بومگیر و استامبولی می باشد.

ماله: ضروری ترین ابزار یک گچ کار محسوب می شود و برای پوشش دادن دیوار و سقف، همچنین سفیدکاری مورد استفاده قرار می گیرد.

دمبر: نوک این ابزار تیز و برنده است و مانند یک چاقو برای بریدن گچ کاربرد دارد. در نهایت، زیبایی که در گچبری شاهد آن هستید به این ابزار بستگی دارد که کار کردن با آن نیازمند ظرافت، دقت و مهارت است.

بومخوار: با این ابزار زمینه کار را تمیز می کنند و کار کردن با آن نیازمند تبحر است.

وردنگی: نوعی قلم گچبری است که بر روی گچ با آن خط می اندازند تا عمل برش راحت تر صورت پذیرد.

قلم بومگیر: با این قلم می توان روی گچ طرح زد. ایجاد لبه های گرد و قاشقی در سقف و دیوار و طرح های برگ به شکل دایره را با این ابزار انجام می دهند.

   استفاده از گچبری می تواند یک فضای بی روح و ساده را به یک محفل گرم و دلنشین تبدیل کند. اگر نگاهی به تالارهای مجالس، لابی هتل های مجلل و دفتر کار لاکچری و زیبا بیندازید آنچه بیش از همه به جلال و شکوه آن افزوده است وجود گچبری مدرن در سقف و دیوارها و ستون ها است.

نقش برجسته در گچبری مدرن:

   جایگاه خاص و تاریخی که گچبری در فرهنگ ما دارد با نقوش زیبا و منطبق با فرهنگ ایرانی اصیل باعث شده تا بتوان از نقوش برجسته آن بهره برد. چه نقوشی را می توان به صورت گچبری برجسته انجام داد؟ باید گفت که تمامی نقوش و طرح ها را می توان به شکل برجسته کار کرد. گلها، حیوانات و انسان را می توان با مهارت بر روی گچ ترسیم کرد و شکل داد. کنده کاری بر روی گچ با دو شیوه منفی کاری و مثبت کاری خلق می شود.

انواع گچبری که در سالیان گذشته تا کنون مورد استفاده قرار گرفته اند شامل: نقش برجسته روی گچ، برهشته، گچبری پته، تخمه بری، لایه ای، شیر و شکری، مشبک، کلوخی و کشته بری است.

برای ترسیم نقش های برجسته بی بدیل لازم است تا به سطح صاف گچ با توجه به نقوش، کاستی ها و اضافاتی انجام شود. این کار با ابزار مخصوص توسط هنرمندان با تجربه و ماهر انجام می گیرد.

انواع نورپردازی در گچبری مدرن:

   در قدیم نورپردازی تنها برای روشنایی بخشیدن به فضا بود و استفاده از چراغ ها و لامپها هیچ قاعده ای نداشت. تنها در فضاهای لوکسی که دارای گچبری های شکوهمند کلاسیک بود از چلچراغها برای زیبایی و نشان دادن عظمت فضا بهره می برند. اما امروزه استفاده از انواع چراغ و لوستر باید مطابق با دیگر دکوراسیون انتخاب شود. نورپردازی در روش های مدرن تنها به نصب لوستر و چراغ منتهی نمی شود بلکه نورپردازی برای خود دارای سبکی خاص در دکور به شمار می آید که تاثیر بسزایی در جلوه دادن به گچبری مدرن ایفا می کند. نورپردازی صحیح باعث می شود تا گچبری زیبایی دو چندانی داشته باشد.

این روزها متوجه شده اند که فضا با نورپردازی تعریف می شود. لذا مهارت بهره بردن از نورپردازی های زیبا و مدرن باعث نمایان شدن حجم گچبری ها خواهد شد و بخش های ریزه کاری آن را بیشتر هویدا می کند. تکنیک های کارآمدی که در نورپردازی استفاده می شود سبب ایجاد محیطی آرامش بخش و دلچسب می شود. نورپردازی انواع مختلفی دارد که در ادامه به آنها و کاربرد هر یک در گچبری مدرن پرداخته خواهد شد.

نورپردازی محیط به سه دسته تقسیم می شود:

نورپردازی همگانی: این نوع نورپردازی صرفا برای روشنایی کل یک فضا استفاده می شود و جنبه دیگری ندارد. وجود یک نور سراسری در محیط باعث می شود تا گوشه تاریک و غیر قابل استفاده ای نداشته باشیم. چراغ های حباب دار معمولا برای تامین چنین نوری مورد استفاده قرار می گیرند.

نورپردازی ویژه کارها: این شیوه برای تامین نور در یک فضای خاص برای انجام کاری مورد استفاده قرار می گیرد. مثلا نورهایی که بر روی پیشخوان کابینت آشپزخانه متمرکز می شود، تا کدبانو بتواند کارهایی را که بر روی پیشخوان انجام می دهد را به خوبی مدیریت کند. لامپ های هالوژن یک نمونه دیگر از این لامپ ها هستند که تنها یک نقطه مشخص را نورپردازی می کند. یا نورهای زیر کابینت، نورهای زیر تخت یا روی میز کار نمونه هایی از نورهای موضعی هستند.

نورپردازی هدایت شده: به این شیوه نورپردازی هایلایت یا نور تاکیدی گفته می شود. همانطور که از نام آنهم پیدا است وظیفه ای که این نوع نورپردازی بر عهده دارد، تاکید بر روی چیزی است تا توجه بیننده به سمت آن معطوف شود.

از این نوع نورپردازی برای آثار هنری، لوازم دکوری یا یک گل منحصر به فرد می توان استفاده کرد. این روش همچنین برای استفاده در فضاهایی کوچک با سقف کوتاه مناسب تر است. می توان از نورهای سقفی نقطه ای برای حصول به این هدف نیز بهره برد.

روش نورپردازی دیوارهای داخلی در گچبری مدرن:

   در فضاهایی از خانه یا محل کار بهتر است که فضاهای بزرگ نوردهی بیشتر و بهتری داشته باشند. اگر گرداگرد محیط را با لامپ های هالوژن پر کنید، فضا علاوه بر داشتن نور کافی زیبا و چشم نواز خواهد شد.

خمیر گچبری مدرن چیست؟

   گچبری یک مسیر برای خلق نقش های برجسته است. از آنجایی که از نام آنهم پیداست اینکار توسط گچ انجام می شود. یعنی مهمترین متریال آن پودر گچ است که با ترکیب شدن با آب تبدیل به  خمیر گچبری مدرن خواهد شد. اما علاوه بر گچ می توان از آهک هم استفاده کرد.

گچبری با آهک: در سالهای 1900، اتصل ها در گچکاری توسط آهک صورت می گرفت. آهک قیمت ارزان تری داشت از اینرو گچبری با آن مقرون به صرفه و اقتصادی بود. از ترکیب گچ آهک و آب خمیری به دست می آمد که با آن گچبری انجام می شد. البته که فرایند تبدیل ترکیب آهک و آب برای گچ کاری بسیار زمان بر و دشوار بود. پس از ترکیب آهک و آب باید منتظر بود تا آهک به خوبی در آب حل و سپس فروکش کند. برای اینکه این تریکب دارای مقاومت خوبی شود، ناگزیر بودند تا به آن الیافی مانند موی اسب بیفزایند. گچبری با آهک به زمان زیادی برای خشک شدن نیاز بود. گاهی این زمان تا یکسال نیز به طول می انجامید.

 گچبری با سنگ گچ: ممکن است اصطلاح گچبری پاریس را شنیده یا جایی خوانده باشید. در سالهای 1700 سنگ گچ مورد نیاز از پاریس تامین میشد از اینرو به این نام شهرت داشت. از مزایا و ویژگی های گچبری با سنگ گچ می توان به سرعت بالای خشک شدن آن اشاره کرد زیرا تنها به چند روز زمان برای خشک شدن نیاز داشت. این ترکیب به تنهایی دارای استحکام و مقاومت خوبی بود، پس نیازی به افزودن الیاف دیگری نداشت. از این ترکیب تنها می توان برای گچبری در فضاهای داخلی استفاده کرد زیرا در برابر بارش باران و برف آسیب پذیر است. برای گچ کاری نمای خارجی ساختمان استفاده از آهک منطقی تر و بهتر است زیرا در برابر آب مقاومت بالایی دارد.

پتینه کاری، طلا کاری روی گچبری مدرن:

   طلا یکی از فلزات گرانبهایی است که در هر کجایی نماد زیبایی است. استفاده از ورق طلا بر روی گچبری به دلیل مقاومت بالای آن از قرن ها پیش متداول بوده است و همچنان رواج دارد. استفاده از ورق طلا در گچبری مدرن و کلاسیک جلوه بصری خوشایند و بی نظیری را به وجود می آورد. اگر بخواهید فضایی لوکس و با شکوه را مقابل چشمان بیننده بیاورید، بهره گرفتن از ورق طلا در گچبری یکی از بی بدیل ترین طراحی ها در گچبری خواهد بود. گچبری سقف ها، دیوار و ستونها با ورق طلا ایده منحصر به فرد و جذابی است که می تواند با تمامی رنگهای به کار رفته در دکوراسیون محیط هارمونی داشته باشد.

پتینه کاری در حقیقت نمایش قدمت و اصالت در نقوشی برجسته است. برای نشان دادن گچبری های قدیمی می توان از پتینه کاری نیز بهره برد

قیمت گچبری مدرن:

   گچبری از آن دست هنرهایی است که به واسطه گستردگی و خلاقیت و ابتکار شاید به سختی بتوان بر آن قیمت گذاشت. برای محاسبه قیمت گچبری مدرن باید چندین پارامتر را مورد توجه قرار داد. ابتدا وسعت و متراژ منطقه ای است که قرار است گچبری انجام شود. انتخاب نقش و طرح نیز در میزان قیمت بسیار تاثیرگذار است. به عنوان مثال طرح های شلوغ نسبت به طرح های ساده هزینه بیشتری دارند زیرا از یک طرف نیاز به زمان و ظرافت بیشتری است و از طرف دیگر نیازمند مترال بیشتری می باشد. نوع گچبری اعم از گچبری دستی یا پیش ساخته هم در ارزیابی و محاسبه قیمت گچبری تاثیرگذار است.

گچبری پرشین با داشتن هنرمندان گچکار ماهر و حرفه ای آماده بازدید از پروژه هایی است که تصمیم به گچبری به شیوه کلاسیک، مدرن یا تلفیقی از هر دو را دارند، می باشد. این کار با دقت و بررسی دقیق آغاز شده و مطابق با خواسته مشتری طراحی، اجرا و نصب می شود. قیمت گذاری با توجه به متریال و طرح انتخابی برآورد خواهد شد و با نازلترین قیمت به مشتری ارائه می شود.

تفاوت گچبری مدرن و کلاسیک چیست؟

   برای دانستن تفاوت گچبری مدرن و کلاسیک شاید با نگاه کردن به آنها بتوان به چند مورد اشاره کرد اما بهتر است که این تفاوت ها را از زبان افراد ماهر و با تجربه در این حرفه بخوانیم. در ادامه به تفاوت گچبری مدرن و کلاسیک می پردازیم:

• گچبری کلاسیک عموما تنها برای اتاق ها و سالن های پذیرای مناسب است اما گچبری مدرن با توجه به تنوع و سادگی قابل استفاده در تمامی فضاها اعم از سالن، اتاق، لابی، شومینه، ستونها و راهروها نیز می باشد و می توان گفت این یکی از مزایای سبک گچبری مدرن به شمار می آید.
• گچبری کلاسیک یا گچبری سنتی دارای طرح هایی چون بته، جقه، گل و طرح های اسلیمی و متقارن است اما گچبری های مدرن از قوانین تقارن تبعیت نمی کند و شامل شکل هایی از گلها و حیوانات خیالی و شکل های مدرن و امروزی است.
• از آنجایی که گچبری کلاسیک با دست انجام میشود لذا زمان زیادی برای آماده کردن آن لازم است اما گچبری مدرن بیشتر به شکل پیش ساخته می باشد و زمان کمی برای چسباندن آنها صرف می شود.
• گچبری مدرن قابلیت عبور تجهیزات و سیم و کابل را بدون ایجاد شکستگی و ترک را دارد در حالی که در گچبری کلاسیک چنین امکانی وجود ندارد.
• در گچبری مدرن امکان نورپردازی و رنگ پذیری سریع وجود دارد.
• گچبری کلاسیک عموما پرکار است و فضای شلوغی را به وجود می آورد اما گچبری مدرن ساده است.
• گچبری کلاسیک به دلیل پر حجم و پرکار بودن وزن زیادی دارد اما گچبری مدرن سبک و کم حجم است و به راحتی حمل می شود.

خلاصه:

   نمی توان منکر زیبایی و جلال گچبری کلاسیک و سنتی شد اما امروزه نگهداری از گچبری کلاسیک نیازمند هزینه و زمان است و بهتر آن است که با استفاده از گچبری مدرن و ساده با هزینه ای کم، فضای دلچسبی را برای خانه و محل کار خود پدید آوریم. با آگاهی از تفاوت گچبری مدرن و کلاسیک به راحتی می توان با توجه به بودجه، فضا و دکوراسیون از انواع گچبری برای زیباسازی محیط بهره برد. برای انجام اصولی اینکار را به افراد با تجربه و حرفه ای بسپارید.

   استفاده از گچبری می تواند یک فضای بی روح و ساده را به یک محفل گرم و دلنشین تبدیل کند. اگر نگاهی به تالارهای مجالس، لابی هتل های مجلل و دفتر کار لاکچری و زیبا بیندازید آنچه بیش از همه به جلال و شکوه آن افزوده است وجود گچبری مدرن در سقف و دیوارها و ستون ها است.

لطفا به ما امتیاز بدهید!
[کل: 2 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp
Phone
WhatsApp
Phone