گچبری دستی، بهترین گچبری 2024

زمان مطالعه: 13 دقیقه تصاویر گچبری دستی فهرست مطالب گچبری دستی چیست؟ آشنایی با گچبری دستی گچبری دستی  یعنی یک تیر و صدها نشان! شاید با خود بگویید این روزها که همه از گچبری های پیش ساخته استفاده می کنند چه دلیلی به استفاده از گچبری  دستی است؟ حقیقت این است که در دنیای گچبری دستی ظرافت به قدری ...

13 دقیقه
0 دیدگاه
گچبری پرشین
زمان مطالعه: 13 دقیقه

تصاویر گچبری دستی

فهرست مطالب

گچبری دستی چیست؟ آشنایی با گچبری دستی

گچبری دستی  یعنی یک تیر و صدها نشان! شاید با خود بگویید این روزها که همه از گچبری های پیش ساخته استفاده می کنند چه دلیلی به استفاده از گچبری  دستی است؟

حقیقت این است که در دنیای گچبری دستی ظرافت به قدری قابل لمس است که هرگز در دنیای گچبری پیش ساخته دیده نمی شود پس بگذارید برای شما توضیح دهیم که رمز موفقیت گچبری دستی در چیست و چرا خانه های بسیار لوکس و اشرافی این سبک از گچبری ها را انتخاب می کنند

گچبری دستی یعنی کار گچبری به دست بهترین گچبر ماهر و به واسطه گچ مرغوب استفاده شود. گچبری های دستی سبب زیباسازی بناهای مسکونی می شوند و به طور کلی هنر گچ کار در این راستا اهمیت بسیار زیادی دارد و اوج زیبایی این هنر در سرستون ها و سقف ها دیده می شود، درست زمانی که برجستگی ها خود را نشان می دهند و دلبری می کنند.

یکی از دلایل موفقیت گچبری دستی  این است که همه مراحل گچبری از ابتدا تا انتها به واسطه شخص گچبر حرفه ای صورت می گیرد یعنی او می داند که نسبت دقیق آب و گچ چقدر باشد و از انعطاف پذیری خمیر نیز اطلاعات کافی دارد پس در دنیای گچبری  دستی یا سنتی همه چیز قابل کنترل است. شما می توانید هر طرحی که دوست دارید سفارش دهید و به واسطه گچکاران حرفه ای تیم پرشین نتایج درخشانی را به ارمغان بیاورید اما در دنیای گچکاری های پیش ساخته مجبور به انتخاب یک سری طرح هایی هستید که از قبل طراحی و اجرا شده اند. حال قضاوت با خودتان! کدام روش بهتر است؟

بازدید ، مشاوره و طراحی رایگان

مجموعه گچبری پرشین  بالغ بر 20 سال سابقه کار در این زمینه را دارد. از جمله فعالیت‌های این مجموعه می‌توان به رابیتس بندی،  گچ کاری، ابزارزنی، انواع گچبری ( گچبری کلاسیک، گچبری دستی، گچبری مدرن ، گچبری سقف پذیرایی، گچبری سقف آشپزخانه، گچبری ستون و سرستون و گچبری دور لوستر و دورلامپ، گچبری قاب بندی دیوار، گچبری سقف و…) و… اشاره کرد.

گروه گچبری پرشین با حضور در پروژه و ارائه مشاورۀ حرفه‌ای، راهنمایی‌های لازم را برای اجرای گچبری مناسب، بیان کرده و از ابتدا تا انتهای پروژه نظارت کامل به اجرای دقیق آن خواهد داشت. همچنین بازدید و حضور کارشناسان در محل پروژه ، بدون دریافت هزینۀ کارشناسی انجام می‌شود.

اگر کیفیت و ظرافت بالا در پروژه برایتان اهمیت دارد، باید بدانید که در این گچبری پروژه شما توسط ماهرترین و کاربلدترین استادها انجام می‌گیرد و کیفیت کار تضمین شده است.

در گچبری پرشین (مرتضی پارسایی) پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده تماس بگیرید.

09190495706 📞  09037150334📞  

 

اجرای گچبری دستی و سنتی

بهترین گزینه برای تزیین دکوراسیون داخلی گچبری دستی است که دلیل آن زیبایی منحصر به فرد شیکی و لطافتی هست که به فضا القا می‌کند همچنین تناسب اتاق را  از لحاظ گچبری اصلاح می‌کنند. گچبری در طرح و اندازه‌های مختلف به صورت دستی وجود دارند اما اگر علاقه دارید گچبری های شما توسط دستان هنرمند حرفه‌ای به صورت دستی انجام شود پیشنهاد می‌کنید به وب سایت ما مراجعه کنید. استاد‌ مرتضی پارسایی مدیر مجموعه پرشین به همراه تیم تخصصی خود انواع گچبری دستی جدید را با طرح‌های متنوع به بهترین نحوه برای شما اجرا می‌کنند.

گچبری دستی، نمونه کار زیبا

گچبری دستی یا سنتی در یک نگاه

گچبری دستی یعنی کار گچبری به دست بهترین گچبر ماهر و به واسطه گچ مرغوب استفاده شود. گچبری های دستی سبب زیباسازی بناهای مسکونی می شوند و به طور کلی هنر گچ کار در این راستا اهمیت بسیار زیادی دارد و اوج زیبایی این هنر در سرستون ها و سقف ها دیده می شود، درست زمانی که برجستگی ها خود را نشان می دهند و دلبری می کنند.

یکی از دلایل موفقیت گچبری دستی  این است که همه مراحل گچبری از ابتدا تا انتها به واسطه شخص گچکار صورت می گیرد یعنی او می داند که نسبت دقیق آب و گچ چقدر باشد و از انعطاف پذیری خمیر نیز اطلاعات کافی دارد پس در دنیای گچبری  دستی یا سنتی همه چیز قابل کنترل است. شما می توانید هر طرحی که دوست دارید سفارش دهید و به واسطه گچکاران حرفه ای تیم پرشین نتایج درخشانی را به ارمغان بیاورید اما در دنیای گچکاری های پیش ساخته مجبور به انتخاب یک سری طرح هایی هستید که از قبل طراحی و اجرا شده اند. حال قضاوت با خودتان! کدام روش بهتر است؟

گچبری دستی دور لامپ

لامپ و لوستر بخش مهمی از دکوراسیون داخلی شما را تشکیل می دهند که زیبایی آن ها تاثیر زیادی روی زیبایی کل خانه شما دارد. گچبری در دور لامپ و لوستر، زیبایی آن ها را چندین برابر می کند و به طور کلی تاثیر زیادی روی زیبایی خانه های شما دارد. به همین خاطر، توصیه ما این است که از خدمات گچبری دستی دور لامپ استفاده کنید.

گچبری دستی دور لامپ و لوستر، یکی از سبک های گچکاری است که معمولا بر اساس سلیقه افراد انجام شده و می تواند تاثیر زیادی روی زیبایی سقف داشته باشد. از طرفی نوری که توسط لامپ ها و لوسترها روی گچ ها تابیده می شوند، می توانند زیبایی آن ها را چندین برابر کنند. در واقع ترکیب گچبری دستی دور لامپ و نورپردازی مناسبی که با لامپ انجام می شود، می تواند تاثیر زیادی روی زیبایی خانه های شما داشته باشد.

برای انجام گچبری دستی دور لوستر، می توان از سبک های مختلفی استفاده کرد که هر کدام زیبایی فوق العاده ای دارند. از سبک های مدرن و ساده که با کمک طرح های هندسی دور لامپ ایجاد می شوند، بگیرید تا طرح های قدیمی و سنتی که زیبایی فوق العاده ای دارند. همچنین امکان ایجاد رنگ بندی های مختلف در طرح های گچبری به صورت دستی در دور لامپ ها وجود دارد که می توان بر اساس سلیقه کارفرما این اقدامات را انجام داد.

گچ بری دستی

گچبری دستی سقف

سقف یکی از مهم ترین بخش های یک خانه محسوب می شود که زیبایی آن تاثیر زیادی روی زیبایی خانه های مسکونی شما دارد. اگر سقف ساختمان های مسکونی، تجاری و یا اداری به صورت حرفه ای گچبری شده باشد، ارزش آن مکان افزایش پیدا خواهد کرد. چرا که گچبری دستی می تواند زیبایی فوق العاده ای به سقف بدهد و ارزش هنری آن را چندین برابر کند.

جالب است که بدانید گچبری دستی سقف ریشه در سنت های ما ایرانیان دارد. چون در گذشته نیز از این روش برای حفظ زیبایی سقف ها و همچنین طراحی آن ها استفاده می شد. به طوری که در بسیاری از کاخ های قدیمی ساخته شده با معماری ایرانی نیز از گچبری سقف استفاده شده است.

گچبری سقف را می توان با طرح های از پیش آماده و یا به صورت دستی انجام داد. این کار تاثیر بسیار زیادی روی زیبایی ساختمان ها دارد؛ اما بهتر است که به جای استفاده از طرح های از پیش آماده، از روش دستی برای گچبری سقف استفاده شود. چرا که در چنین شرایطی انعطاف پذیری بیشتری برای کارفرما و فرد متخصص گچبری جهت پیاده سازی طرح های مختلف روی سقف وجود دارد. از طرفی طرح هایی که به صورت مستقیم و با هنر دست روی سقف اجرا می شوند، قابل مقایسه با با طرح های از پیش ساخته نیستند

گچبری دستی دیوار

دیوار بخش مهمی از خانه های مسکونی و ساختمان ها را تشکیل می دهد. همانطور که می دانید بخش عمده ای از خانه ها، از دیوار تشکیل شده اند و باید به زیبایی دیوارها توجه ویژه ای داشت. اگرچه دیوارپوش های متنوعی از جمله دیوارپوش های pvc، کاغذ دیواری و … برای طراحی دیوارها وجود دارند؛ اما باز هم استفاده از هنر دست برای طراحی دیوارها مزایای زیادی را به همراه دارد. گچبری دستی دیوار، می تواند به صورت اختصاصی برای دیوارها انجام شود و زیبایی آن ها را چندین برابر کند.

قوانین گچبری دستی یا سنتی

بگذارید کمی بیشتر شما را با دنیای گچبری دستی آشنا کنیم. دنیایی پر از تمرکز و ظرافت که شاید کمتر کسی از آن اطلاعات داشته باشد.

یک مثال جالب در خصوص گچبری سنتی و دستی این است که مثلاً برخی از گچ ها زودگیر و شکل پذیر هستند و به طور کلی گچکار فرصت زیادی ندارد تا نقش اندازی روی آن داشته باشد و عملیات کنده کاری می بایست پیش از سفت شدن گچ صورت بگیرد! بنابراین پروسه گچکاری قطعاً نیاز به تخصص دارد و کسی که تخصص کافی در این راستا ندارد موفق نخواهد بود. شخص گچ کار می بایست کار با دمبر، کاردک، بومخوار و همینطور نقاله را به خوبی بلد باشد او باید بتواند نقش و نقوش را به شکل خارق العاده ای اجرا کند و البته که ظرافت و دقت و زیبایی را در نظر بگیرد بنابراین در قوانین گچبری سنتی همه این موارد توسط انگشتان دست صورت می گیرد و باید ظرافت کافی داشته باشد.

گچبری دستی

کاربرد گچبری دستی

از گچبری دستی برای سقف، دور لوستر، نور مخفی سقف کناف، ستون، گلویی، نمای رومی و آرک اپن و همینطور برای اجرای نقش برجسته استفاده می شود.

گچبری سنتی و دستی سقف معمولاً به صورت حاشیه ای، دور لامپی، دور لوستر و همینطور برای سقف پذیرایی مناسب است. این گچبری ها می بایست توسط تیم متخصص صورت بگیرد.

گچبری های گلویی به واسطه گچ و ابزار های مخصوص انجام می شود و زیرسازی آن بسیار پر اهمیت است.

از گچبری سنتی و دستی برای ستون و سرستون و همینطور برای دیوارها نیز استفاده می شود و طرح و مدل بر اساس شرایط  شما و طبق سلیقه ای که دارید مدنظر قرار می گیرد.

گچبری دستی، طراحی

گچبری دستی با جدیدترین تکنیک

گچبری سنتی ارزش بالایی دارد و بخش مهمی از هنر تاریخی محسوب می شود. گچبری های سنتی معمولاً به شکل دستی اجرا می شوند و جزییات با دقت بالایی طراحی و اجرا می شوند. گچ بری های سنتی و دستی از چند سال گذشته تا به امروز مورد بررسی قرار گرفته اند و البته که بسیار ظریف تر از طرح های پیش ساخته هستند.

مجموعه گچبری پرشین به واسطه جدیدترین تکنیک های روز دنیا فرآیند گچ بری را به صورت مدرن و کلاسیک اجرا می کنند. هر ایده ای که در ذهن شما وجود را شبیه سازی شده و اصلاحات لازم روی آن انجام می شود و در نهایت موقعیت این طرح ها نیز متفاوت خواهد بود. در دنیای امروز هیچ چیز مهم تر از داشتن طرح های دقیق و درست و ظرافت معنا ندارد.

انواع گچبری دستی و سنتی

حال وقتش رسیده کمی در مورد انواع گچبری سنتی و دستی صحبت کنیم. به طور کلی گچبری های سنتی و دستی در سبک های مختلفی اجرا می شوند و شاخص بندی های مخصوصی دارند.

گچبری دستی مجسمه

1. گچبری  دستی یا سنتی معرق

مورد اول گچبری های  در ابتدا ملات گچ رنگی به صورت دلخواه ایجاد شده و بریده شود و پس از آن قطعات بریده شده مثل پازل کنار هم چیده می شوند و در نهایت ملات گچ سفید نیز پشت آن ریته می شود و زمینه کار به صورت یکدست خواهد بود.

 

2. گچبری  دستی یا سنتی لایه ای

نکته دوم گچبری سنتی و دستی لایه ای است. این روش از گچبری ها به حالت پیشرفته تر اجرا می شوند و نیاز به چندین لایه از گچ خواهد بود که هر یک معمولاً رنگ مختلفی دارد. پس از اینکه لایه های گچ رنگی روی دیوار کشیده می شود نیاز به ابزار گچبری خواهد بود تا طرح های مورد نظر اجرا شود و شاخص بندی مخصوصی داشته باشد.

3. گچبری سنتی کلوخی

یکی از سبک های جالب که برای کاخ ها و عمارت ها استفاده می شود، گچبری های کلوخی است که به طور کلی در عمارت های ناصرالدین شاه مشاهده می کنید. این مدل از گچبری ها به طور کلی با نفوذ فرهنگ غربی در ایران اجرا شده است و شاید مناسب منازل مسکونی این دوره نباشد اما برای اشراف گزینه خوبی است و ساختاری دل انگیز دارد.

4.  گچبری هشته یا برهشته

این سبک از گچبری ها برای عموم آشنا تور هستند و به طور کلی در این سبک از یک سری خطوط و طرح های گچبری مخصوص استفاده می شود و به شکل برجسته روی دیوار نمایش داده می شود. این سبک به گچبری سلطنتی نیز مشهور است.

نکات مهم در گچبری دستی یا سنتی

یک سری استانداردهای مهم می بایست در زمان گچبری دستی یا سنتی رعایت شود که با هم بررسی می کنیم.

  • ارتفاع سقف

یکی از نکات مهمی که برای گچبری سنتی و دستی دیده می شود ارتفاع سقف است. بنابراین تیم گچبری پرشین به صورت کاملاً رایگان به محل اعزام شده و از محیط پروژه بازدید می کنند تا موقعیت ارتفاع مشخص شده باشد و این موضوع سبب می شود تا اجرای کار حرفه ای باشد. اگر ارتفاع سقف خانه شما از حد استاندارد یا کوتاه تر باشد نباید از طرح های شلوغ و حجیم استفاده شود.

  • دکوراسیون منزل

موضوع دیگری که برای گچبری سنتی و دستی باید رعایت شود، بررسی دکوراسیون منزل شماست. زیبایی سقف و کناره ها می بایست به شکل کاملاً هماهنگ باشد در غیر این صورت نمی توان گفت که اصول گچبری سنتی و دستی اجرا شده است به طور کلی اگر منزل شما از دکوراسیون کلاسیک استفاده کرده است می توانید از گچبری سنتی و دستی پرکار و پیچیده کمک بگیری که ساختاری خاص و قابل قبول دارد.

  • پرهیز از افراط و تفریط

به طور کلی در گچبری سنتی و دستی افراط و تفریط به هیچ عنوان اثربخش نخواهد بود پس سعی کنید به سراغ مدل هایی بروید که خالی از افراط و تفریط باشد این موضوع سبب می شود تا بتوانید موقعیت گچبری را به شکل قابل توجهی به رشد برسانید.

از سوی دیگر بسیار مهم است که گچبری قسمت پذیرایی به نسبت سرویس های بهداشتی متفاوت باشد.

  • حفظ آرامش بصری

آرامش بصری باید در جای جای گچبری سنتی و دستی دیده شود و به طور کلی بسیار مهم است که رنگ و طرح کاغذ دیواری به درستی مشخص شده باشد. البته که آرامش و آشفتگی های بصری افراد در طرح های شلوغ از بین می رود اما شما می توانید در بخش سر ستون ها و یا کناره ها یک سری طرح های پیچیده را اجرا کنید و از آن لذت ببرید یعنی این امکان در اختیار شما خواهد بود و اثر بخشی مناسبی خواهد داشت.

  • استفاده آگاهانه از رنگ

این روزها گچبری سنتی و دستی به صورت رنگی به نسبت گذشته کمتر استفاده می شود اما یک سری رنگ های خاص وجود دارد که حس اصالت و اشرافیت را در خانه ایجاد می کند اگر نیاز به گچبری سنتی و دستی رنگی دارید باید در فضاهای بزرگ تر از آن استفاده کنید چون این ایده ها برای فضاهای کوچک مناسب نیستند.

قیمت گچبری دستی

قیمت گچبری دستی بر اساس عوامل بسیار متنوعی محاسبه می شود که درک این عوامل به شما کمک می کند تا با دقت بیشتری طرح و مدل گچبری دستی را انتخاب کنید. قبل از اینکه بخواهیم در مورد قیمت گچبری به صورت دستی صحبت کنیم، اجازه دهید تا یک واقعیت را در مورد این موضوع به شما یادآوری کنیم و آن هم هنر دست بودن این کار است.

متاسفانه برخی از افراد تصور می کنند که گچبری که به صورت دستی انجام می شود باید کم هزینه باشد؛ ولی واقعیت این است که گچکار برای طراحی هر بخش زمان زیادی می گذارد و با هنر و خلاقیت خودش گچبری را انجام خواهد داد. بنابراین، بهتر است که به این هنر احترام بگذارید. در چنین شرایطی حتی اگر مجبور به صرف هزینه زیاد برای انجام این کار داشته باشید، با جان و دل آن را به فرد متخصص گچکاری تقدیم می کنید. موضوع دیگر اینکه هر چقدر کیفیت کار برای گچبری سقف، دیوار و دور لامپ بیشتر باشد، هزینه کار نیز بالاتر می رود. اما در مجموعه قیمت گچبری ها به صورت متری محاسبه می شود. به همین خاطر در اصل متراژ کار اصلی ترین عامل برای تعیین قیمت پیاده سازی این هنر در خانه ها است. عوامل دیگری نیز می توانند روی هزینه و قیمت گچبری دستی تاثیرگذار باشند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

1. سختی کار

پیچیدگی و دیتیل های اجرایی گچبری دستی نیز می توانند روی هزینه نهایی تاثیرگذار باشند. در برخی از مواقع افراد ترجیح می دهند که خودشان یک طرح مناسب را برای گچبری انتخاب کنند. ممکن است آن طرح دارای جزئیات بسیار پیچیده ای باشد و فرد متخصص گچبری مجبور شود که ساعت ها روی آن کار کند. وجود جزئیات پیچیده و طرح های درهم برای گچبری، می تواند باعث افزایش سختی کار و هزینه ها شود.

2. متراژ مورد نیاز برای گچبری

همانطور که اشاره کردیم، هزینه گچبری دستی بر اساس متر مربع محاسبه می شود. به همین خاطر هر چقدر متراژ کار برای انجام گچبری بیشتر باشد، هزینه نهایی نیز افزایش پیدا می کند. در ساختمان ها و خانه های بزرگ که نیاز به گچبری در سقف و یا دیوار است، هزینه پروژه بسیار افزایش پیدا خواهد کرد. بهتر است که از قبل در مورد قیمت هر متر مربع گچبری از فرد متخصص سوال بپرسید تا به طور دقیق تر طرح و مدل گچبری مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

3. مدت زمان گچبری بر اساس طرح

طرح انتخاب شده شما برای گچبری دستی سقف، دیوار و یا دور لامپ می تواند تاثیر زیادی روی مدت زمان گچبری داشته باشد. به طوری که هر چقدر طرح انتخاب شده شما پیچیده تر باشد، زمان کار نیز افزایش پیدا می کند. در واقع این زحمت و تجربه فرد گچکار است که هزینه نهایی را تعیین می کند. ممکن است برخی از مجموعه ها هزینه بسیار پایینی برای گچبری از شما دریافت نمایند؛ اما در نهایت نتیجه کار خوشایند شما نیست. چون آن ظرافتی که در کار دقیق و اصولی وجود دارد، در کارهای عجله ای و در کوتاه ترین زمان انجام می شوند؛ وجود ندارد.

4. نوع متریال استفاده شده

یکی از مهم ترین عوامل موثر روی قیمت گچبری دستی، نوع متریال استفاده شده است. متریال های استفاده شده برای گچبری به چندین دسته مختلف اعم از درجه 1، درجه 2 و درجه 3 تقسیم بندی می شوند. هر چقدر کیفیت این گچبری ها بیشتر باشد، قیمت آن ها نیز بالاتر می رود. به طور مثال، قیمت گچبری با متریال درجه یک در هر متر بیشتر از قیمت گچبری با متریال درجه 3 است. پیشنهاد ما این است که برای افزایش مقاومت و ماندگاری گچبری، حتما از متریال درجه یک استفاده نمایید. در غیر این صورت می توانید با مشورت فرد متخصص، از متریال های دیگر نیز استفاده کنید.

5. محل گچبری

یکی از عواملی که می تواند روی قیمت گچبری دستی تاثیرگذار باشد، محل انجام گچبری است. به طور کلی، این موضوع سختی کار را مشخص می کند و باید توجه داشت که هر چقدر سختی کار بیشتر باشد، هزینه نیز بالاتر می رود. به همین خاطر برخی از متخصصین گچبری نرخ متفاوتی را برای گچبری سقف، دیوار و دور لامپ دارند که حتما باید در مورد این موضوع اطمینان خاطر پیدا کنید و سپس از خدمات مربوطه استفاده نمایید.

مزایای گچبری دستی

1. سهولت استفاده: فرایند گچبری دستی بسیار ساده و قابل فهم است و هیچ تجربه خاصی نیاز ندارد. همچنین، ابزارهای مورد نیاز برای این فرایند نیز ساده و قابل دسترس هستند.

2. قابلیت تغییر شکل: گچ به راحتی قابل تغییر شکل است و می توان با استفاده از ابزارهای دستی مختلف آن را به شکل های مورد نظر تبدیل کرد. این قابلیت باعث می شود که مدل های ساخته شده بسیار دقیق و هنرمندانه به نظر برسند.

3. هزینه مناسب: استفاده از گچ در مقایسه با سایر مواد ساخت، هزینه کمتری دارد. گچ به راحتی قابل تهیه است و ابزارهای مورد نیاز نیز قیمت مناسب تری دارند.

4. قابلیت تکثیر: مدل های ساخته شده از گچ قابلیت تکثیر دارند و می توانند به عنوان الگو برای ساخت قطعات دقیقتر استفاده شوند. این قابلیت باعث می شود که در صنایعی مانند معماری و طراحی صنعتی، زمان و هزینه های بسیار زیادی صرفه جویی شود.

5. قابلیت تغییرات و اصلاحات: در صورت نیاز به تغییرات یا اصلاحات در مدل ساخته شده، با استفاده از ابزارهای دستی مختلف می توان به راحتی این تغییرات را انجام داد.

6. دقت بالا: با استفاده از ابزارهای دستی دقیق، می توان جزئیات ریز و دقیق را در مدل ها ایجاد کرد. این قابلیت باعث می شود که مدل های ساخته شده بسیار واقع گرایانه به نظر برسند.

گچبری دستی یا پیش ساخته؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که انتخاب گچبری دستی و یا پیش ساخته کاملا بستگی به سلیقه و همچنین بودجه دارد. برخی افراد تنها در جست و جوی اجرای طرح های سنتی و دستی  هستند و برخی دیگر نیز تنها مدل های مدرن و پیش ساخته را می پذیرند اما در مجموع می توان گفت که علاوه بر  سلیقه، بودجه ای که برای گچبری در نظر گرفته اید نیز در اجرای کار و انتخاب سبک تاثیر گذار خواهد بود.

فرض کنید چیدمانی که در منزل خود استفاده کرده اید دارای سبکی مدرن است، طبیعی است که اگر قرار باشد گچبری کلاسیک  را اجرا کنید باید هزینه ای را بابت تغییر دکوراسیون منزل بپردازید و این تا حدودی سنگین خواهد بود. بنابراین حفظ هارمونی مناسب برای اجرای گچبری سقف، دیوار ها، اتاق خواب و … بسیار مهم است.

نتیجه گیری

تیم گچبری پرشین (مرتضی پارسایی) مشاوره های رایگان برای انتخاب بهترین طرح و سبک را در اختیار همه مشتریان قرار می دهند. بازدید از محل به صورت رایگان صورت می گیرد و ایده های کاربران نیز شبیه سازی می شود به این ترتیب شرایط به صورتی است که شما بتوانید گچبری را به صورت کاملاً حرفه ای دنبال کنید. البته که تخصص اجرای گچبری بسیار مهم است و نیاز است که از بهترین ایده های روز دنیا در این راستا استفاده شود. مشخص است که گچبری سنتی به نسبت سبک های مدرن طرفداران خاص خود را دارد اما ظرافت بیشتری داشته و نیاز به دستان توانمند گچکاران متخصص خواهد بود تا نتیجه زیبا شده و مورد پسند ایرانیان با اصالت قرار بگیرد

راه های ارتباطی شما با ما به صورت زیر می باشد.

ارتباط از طریق شماره‌تلفن‌های:

09190495706 📞

 09037150334📞

آدرس ما:

استان تهران، کرج

لطفا به ما امتیاز بدهید!
[کل: 13 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp
Phone
WhatsApp
Phone