بهترین گچبر و بهترین گچبری در تهران و کرج

زمان مطالعه: 7 دقیقه فهرست مطالب بهترین گچبر و بهترین گچبری در تهران در این مقاله درباره بهترین گچبر و بهترین گچبری توضیح دادیم همراه ما باشید. خانه های ایرانی چندین خصوصیت مشخص دارند که می توان به گچبری و کاشی کاری و آیینه کاری اشاره کرد. اما در همه این هنرها مسلما هنرمندانی وجود دارند که سال ها عمر ...

بهترین گچبر و بهترین گچبری
7 دقیقه
0 دیدگاه
گچبری پرشین
زمان مطالعه: 7 دقیقه

فهرست مطالب

بهترین گچبر و بهترین گچبری در تهران

در این مقاله درباره بهترین گچبر و بهترین گچبری توضیح دادیم همراه ما باشید.

خانه های ایرانی چندین خصوصیت مشخص دارند که می توان به گچبری و کاشی کاری و آیینه کاری اشاره کرد.
اما در همه این هنرها مسلما هنرمندانی وجود دارند که سال ها عمر و زندگی شان را پای این هنر گذاشته اند تا بتوانند این هنر های کهن را که از گذشته باقی مانده به آینده برسانند، البته به دلیل هزینه زیادی که این هنرها دارند بهره گیری از آنها در خانه های امروزی خیلی کم و حتی می توان اذعان کرد نادر شده است و بیشتر در بازسازی خانه های تاریخی مورد استفاده قرار می گیرند.

بازدید ، مشاوره و طراحی رایگان

گروه گچبری پرشین(مرتضی پارسایی)، با حضور در پروژه و ارائه مشاورۀ حرفه‌ای، راهنمایی‌های لازم را برای اجرای گچبری مناسب، بیان کرده و از ابتدا تا انتهای پروژه نظارت کامل به اجرای دقیق آن خواهد داشت. همچنین بازدید و حضور کارشناسان در محل پروژه ، بدون دریافت هزینۀ کارشناسی انجام می‌شود.

شما می‌توانید تمامی طرح‌های گچبری مثل گچبری کلاسیک، گچبری دستی، گچبری سنتی، گچبری سقف، قاب بندی دیوار و سقف و گچبری دیوار را از تیم گچبری پرشین بخواهید. تیم گچبری پرشین در تمامی مناطق تهران از جمله شمال، جنوب، شرق و غرب تهران آماده خدمت رسانی و زیبا سازی به شما عزیزان می‌باشد.

اگر کیفیت و ظرافت بالا در پروژه برایتان اهمیت دارد، باید بدانید که در این گچبری پروژه شما توسط ماهرترین و کاربلدترین استادها انجام می‌گیرد و کیفیت کار تضمین شده است.

در گچبری پرشین (مرتضی پارسایی) پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده تماس بگیرید.

09190495706 📞        09037150334 📞

گچبر

فعالیت گچ‌ بر شامل کار با گچ و سیمان و بتونه‌کاری و… می باشد.
از مهم‌ترین کارهای گچ کار، می توان به انجام گچ بری‌های تزئینی یا گچ‌بری ساده اشاره کرد که یا به شیوه دستی انجام می‌شوند و یا گچ‌بری‌های آماده را روی سقف‌ها یا دیوارها متصل می‌کنند.
در بازسازی بسیاری از سازه ها و بناهای تاریخی، کار گچ بر بیشتر جنبه هنری دارد و آن‌ها انواع گچ‌بری‌های تزئینی را با کمک مهارت و هنرشان انجام می‌دهند.
پوشاندن دیوارهای بیرونی با مصالحی مثل شن و ماسه و یا سیمان و … هم از کارهای گچبر می باشد.

بهترین گچبری در تهران

گچبری یکی از قدیمی ترین هنرهای ساختمانی است که از قدیم تا کنون رونق و طرفداران خود را از دست نداده است علاوه بر آن زیبایی بیشنر و طرح‌های جدید هم با خلاقیت گچکاران به خود گرفته است. طبق اسناد باقی‌مانده گچبری از دوره ساسانیان در ایران رواج داشته است و تا کنون طرح‌های زیادی را به خود دیده است. در زندگی امروزه طراحی و دکوراسیون داخلی خانه اهمیت زیادی دارد به گونه‌ای که خانواده‌ها برای دکوراسیون منزل خود راه‌‌های زیادی را تجربه می‌کنند که گچبری یکی از آن‌ها می‌باشد.

گچبری هنری بسیار ظریف و حساسی است که باید با دقت، تمرکز و مهارت بالا انجام شود تا نتیجه‌ای مطلوب داشته باشد به همین دلیل بسیاری از افراد برای گچبری ساختمان به دنبال بهترین گچبر در تهران هستند. شاید هزینه و دستمزد گچبری بیشتری را بپردازید اما مطمئن هستید که گچبری ساختمان‌تان به صورت دستی و توسط تیم حرفه ای صورت گرفته است.

اگر شما به دنبال بهترین گچبری در تهران هستید باید به دنبال تیمی باشید که از بهترین و مرغوب ترین نوع گچ استفاده می‌کند و کار خود را به صورت گچبری دستی جلو می‌برند زیرا گچبری دستی ظرافت و نتیجه کار زیباتر چشمگیری دارد.

در گچبری دستی ابتدا گچ را به شکل مایع درست می‌کنند سپس محلول گچ و آب را به حالت خمیری شکل که انعطاف پذیر باشد به درست می‌آورند تا گچبر به هر حالتی که می‌خواهد آن را درست کند لازم است بدانید گچبر باید سرعت خوبی هم در انجام کار داشته باشد زیرا گچ به سرعت خشک می‌شود و حالت نهایی را به خود می‌گیرد. در مرحله بعدی کنده کاری‌های لازم را روی آن انجام می‌دهد و با وسایلی از قبیل دم بر، نقاله، پرگار، بومخوار، کاردک و … طرح مورد نظر را می‌سازد. گچ در همان حالت خشک می‌شود و گچبر شروع به پرداخت آن می‌کند و پستی و بلندی‌ها و ریزه کاری‌های آن را با ابزار مخصوص خود انجام می‌دهد. اگر نوع گچ مرغوب نباشد گچبر حتی اگر کاملا حرفه‌ای و با تجربه باشد باز هم نمی‌تواند طرح مورد نظر را به سرانجام برساند بنابراین انتخاب جنس گچ اهمیت زیادی در ظرافت و زیبایی نهایی کار دارد.

شما می‌توانید برای انجام گچبری ساختمان خود به تیم حرفه‌ای گچبری پرشین که بهترین گچبری در تهران است اعتماد کنید.

هنر گچبری به معنی بریدن و کنده‌کاری است که در محیط‌های مختلفی انجام می‌شود از جمله به رایج ترین گچبری‌ها می‌توان به گچبری سقف، گچبری دور لوستر، گچبری دور شومینه، گچبری نور مخفی، گچبری ستون و سر ستون، گچبری آرک اپن توجه داشت.

مهارت‌های مورد نیاز بهترین گچبر:

از مهارت‌های مورد نیاز در گچبری می توان به مهارت‌های عملی و توانایی انجام کار با دست به صورت حرفه ای و سرعت عمل و دقت بالا و مهارت‌ محاسباتی خوب جهت اندازه‌گیری سطح ها و تخمین میزان تقریبا دقیق متریال لازم برای اجرای پروژه و همچنین داشتن توان فیزیکی خوب و توانایی مدیریت و علاقه به کار تیمی و داشتن خلاقیت و ذوق هنری جهت انجام گچ‌بری‌های تزئینی و رعایت اصول سلامت و ایمنی در حین اجرای کار از ویژگی های یک گچبر حرفه ای گچبری است که به آن اشاره شد.

نحوه ورود به شغل گچبری و استاد گچبری

این شغل را می شود به شکل تجربی یاد گرفت؛ و نیز می‌توانید در آموزشگاه‌هایی که زیر نظر سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای هستند دوره‌های گچبری را بگذرانید و مدرک معتبر دریافت نمایید.
گچبر می‌تواند در شرکت‌هایی مثل شرکت‌های ساختمانی مشغول به کار شوند و یا می‌تواند به‌صورت مستقل فعالیت نمایند و با شرکت‌ها و پیمانکاران یا اشخاص به صورت قراردادی کار کنند.
همان طور که قبلا گفتیم یک گچبر بعد از طی کردن این مراحل و به دست آوردن تجربه می تواند یک استاد گچبر شود.
گچ بری با صنعت ساختمان‌سازی و نیز بازسازی سازه ها ارتباط تنگاتنگی دارد و احتیاج به آن همیشه وجود دارد. بنابراین اگر فردی در این عمل تجربه و مهارت و ذوق هنری خوبی داشته باشد و کارهای با کیفیت و مطابق با احتیاجات مشتری ارایه دهد، فرصت‌های شغلی بسیاری برای او وجود خواهد داشت و مشتریان زیادی او را جذب خواهند کرد.


بهترین گچ بری در تهران و کرج

جهت انتخاب شغل برای هر فرد، عوامل مختلفی مانند ویژگی‌های فردی و مهارت‌ها و ارزش‌ها و علایق و شرایط خانوادگی و شرایط اجتماع و نیاز کشور و … باید در نظر گرفته شود. یکی از اساسی‌ترین عوامل در انتخاب شغل، ویژگی‌های شخصیتی فرد است. برای شغل استاد گچبری نیز این شرایط صدق می‌کند.
یک استاد گچبری لازم است از ارتفاع ترس نداشته باشد زیرا معمولاً در ارتفاع ها و روی داربست یا چهار پایه کار می کنند. و نیز داشتن روحیه‌ی هنرمندانه و ظرافت و دقت هنگام گچبری، برای حرفه ای شدن در این شغل ضروری است.

ابزارهای مورد نیاز برای گچبری

از ابزاری که  در کار خود استفاده می کند می توان به استامبولی وگونیا و خط کش و نوشت افزار و ماله و الک و… اشاره کرد.

بهترین گچبر ساختمان

شما می‌توانید نسبت به موقعیت جغرافیایی خود بهترین گچبر ساختمان را برای گچبری منزل خود انتخاب کنید. در هنری مثل گچبری سلیقه و ذوق گچبر خیلی اهمیت دارد تا بتواند طرحی را برای شما انتخاب و عملی کند که در نهایت شما از نتیجه کار لذت ببرید. گچبر باید نسبت به ابعاد خانه، محل کار، دفتر و … شما طرحی را انتخاب کند که هم زیبایی زیادی داشته باشد وو هم از شلوغی آن بکاهد. هر مکانی گچبری خود را دارد باید گچبر برای منزل شما طرحی را انتخاب کند که باعث آرامش و زیبایی خانه شما شود زیرا خانه محل استراحت است. محل کار هم نکات خود را دارد باید به گونه‌ای گچبری شود تا مراجعین در آن خسته نشوند و از شلوغی زیاد محیط بی‌حوصله نشوند.

شما می‌توانید نسبت به موقعیت جغرافیایی خود بهترین گچبر ساختمان را برای گچبری منزل خود انتخاب کنید. در هنری مثل گچبری سلیقه و ذوق گچبر خیلی اهمیت دارد تا بتواند طرحی را برای شما انتخاب و عملی کند که در نهایت شما از نتیجه کار لذت ببرید. گچبر باید نسبت به ابعاد خانه، محل کار، دفتر و … شما طرحی را انتخاب کند که هم زیبایی زیادی داشته باشد وو هم از شلوغی آن بکاهد. هر مکانی گچبری خود را دارد باید گچبر برای منزل شما طرحی را انتخاب کند که باعث آرامش و زیبایی خانه شما شود زیرا خانه محل استراحت است. محل کار هم نکات خود را دارد باید به گونه‌ای گچبری شود تا مراجعین در آن خسته نشوند و از شلوغی زیاد محیط بی‌حوصله نشوند.

گچبری طرح‌ها و انواع مختلفی دارد که نسبت به سلیقه شما انجام می‌شود برخی طرح‌های آن مثل گچبری کلاسیک، گچبری سنتی، گچبری سقف، قاب بندی دیوار و سقف است.

گچبری سنتی یکی از زیباترین نوع گچبری در ایران است که برای رستوران‌ها و مراکز دیدنی طرفداران بسیاری دارد و نمی‌توان نظیر آن را در کشورهای دیگر دید. هنر گچبری ایرانی اسلامی به قدری زیبا و چشم نواز است که قطعه‌هایی از آن در موزه لوور پاریس و موزه ملی ایران نگه‌ داری می‌شود

بدون دستان هنرمند گچبر، هیچ نقش زیبایی خلق نمی شود. لطافت و ظرافت در این هنر نقش مهمی دارد.

گچبری سقف در زیبایی داخلی ساختمان و دکوراسیون اهمیت بالایی دارد زیرا با ورود به خانه و ساختمان اولین نگاهمان به سقف است که زیبایی آن را می‌بینیم. شما می‌توانید حتی اگر خانه کوچکی دارید گچبری ساده‌ای را انتخاب کنید تا با ورودتان به خانه اول زیبایی سقف را ببینید.

گچبری کلاسیک هم طرفداران خاص خود را دارد اگر می‌خواهید یک نمای شاهانه و چشمگیر بر روی سقف خود ببینید می‌توانید از ترکیب نقاشی و گچبری به سبک کلاسیک استفاده کنید. حتما در بسیاری از موزه‌ها و خانه‌های قدیمی دیده‌اید که بر روی دیوارها یا سقف‌های بلند یک نقاشی با اصالت و با معنا کشیده شده است که در اطراف آن را با یک گچبری زیبا تکمیل شده است. این نمای خیره کننده در قدیم طرفداران زیادی داشته است و امروزه هم مورد توجه بسیاری می‌باشد. اما شرط زیباتر شدن این نوع گچبری بلند بودن سقف خانه است و ما توصیه می‌کنیم اگر سقف خانه شما بلند تر از استاندارد نیست از طرح‌های دیگری استفاده کنید.

گچبر ماهر در تهران

یک استاد گچبری وظایفی در حین کار دارد که اگر بتواند آن‌ها را به درستی انجام دهد نتیجه کار خوبی را مشاهده می‌کند. یک گچبر ماهر باید در مرحله اول اندازه گیری دقیقی داشته باشد و طرحی را برنامه ریزی کند که با ابعاد مطابقت داشته باشد و برای هر مکان طرح مناسب آن را پیشنهاد دهد به این معنی که برای اتاق خواب طرح ساده و کوچکی را انتخاب کند و در نظر داشته باشد زیرا اتاق خواب محل استراحت است و از طرح‌های شلوغ تر برای سالن پذیرایی استفاده کند همچنین سالن پذیرایی اگر ابعاد کوچکی داشته باشد نمی‌تواند طرح‌های بزرگ را در آن اجرا کند زیرا شلوغی زیاد چشم افراد خانه را خسته می‌کند. همچنین به مهارت‌های یک گچبر می‌توان به توانایی در پوشش بین سطح دیوار و سقف توجه داشت که با شمشه‌ کشی و ماله‌ کشی انجام می‌شود.

یک گچبر باید مهارت کافی در مخلوط کردن آب و گچ داشته باشد تا بتواند محلول مورد نظر را به خوبی ترکیب کند که نه خیلی مواد سفت و نه خیلی رقیق باشد. در صورتی که حجم کار سنگین باشد باید تعداد افراد بیشتر شود تا کار در زمان مناسب تحویل داده شود اگر گچبر بتواند تیمی را تشکیل بدهد که با هم در کار هماهنگ باشند صد درصد رضایت صاحب کار هم جلب می‌شود. علاوه بر این استاد کار می‌تواند از گچبری پاششی استفاده کند تا سرعت کار بیشتر شود.

گچبری در شمال تهران

تهران همیشه علاوه بر شلوغی و جمعیت بالا از مزیت‌هایی هم برخوردار بوده است  مثل داشتن افراد متخصص شما می‌توانید در تهران گچبر حرفه‌ای را پیدا کنید اما دقت داشته باشید که گچبری دستی را نمی‌توان به هر فردی سپرد.

گچبری پرشین در شمال تهران آماده خدمت رسانی است و اگر منزل یا محل کار شما در ونک، الهیه، زعفرانیه، جردن، آرژانتین و … است می‌توانید با گچبری پرشین برای گچبری خود در ارتباط باشید.

لطفا به ما امتیاز بدهید!
[کل: 3 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp
Phone
WhatsApp
Phone