قاب بندی دیوار با گچ | با انواع طراحی جدید و جذاب

زمان مطالعه: 10 دقیقه قاب بندی دیوار فهرست مطالب گچبری قاب بندی دیوار یکی از روش‌هایی که زیبایی قاب‌بندی را خاص‌تر و چشمگیرترمی‌کند و بسیار مورد توجه افراد قرارگرفته گچبری روی قاب بندی است با انجام این کار زیبایی و هماهنگی سقف و دیوار را افزایش می‌دهید.گچبری قاب بندی روی دیوار یک محیط منحصربه فرد ایجاد می‌کند که به ...

قاب بندی دیوار
10 دقیقه
0 دیدگاه
گچبری پرشین
زمان مطالعه: 10 دقیقه

قاب بندی دیوار

فهرست مطالب

گچبری قاب بندی دیوار

یکی از روش‌هایی که زیبایی قاب‌بندی را خاص‌تر و چشمگیرترمی‌کند و بسیار مورد توجه افراد قرارگرفته گچبری روی قاب بندی است با انجام این کار زیبایی و هماهنگی سقف و دیوار را افزایش می‌دهید.گچبری قاب بندی روی دیوار یک محیط منحصربه فرد ایجاد می‌کند که به دلیل اجرای راحت و صرف هزینه مناسب از طرفداران و مشتریان زیادی برخوردار است. گچبری قاب بندی طرح و مدل‌های مختلفی دارد که شما می‌توانید بسته به نوع سلیقه‌ای که دارید طرح دلخواه را برای خانه خود استفاده کنند.

قاب بندی دیوار پذیرایی

قاب بندی هم برای دیوار پذیرایی و هم برای اتاق خواب استفاده می شود و یک روش جذاب و زیبا است که سبب می شود، بتوانید منزل خود را زیباتر کنید و تغییری در آن ایجاد نمایید. این قاب ها باعث می شوند که ارتفاع دیوار بلندتر به نظر برسد و خوشبختانه در هر قسمتی از دیوار قابل اجرا هستند. مثلاً شما می توانید قاب را بالای تخت خواب و یا هر قسمت دیگر منزل خود اجرا کنید. قاب ها در مدل های ۴ تا ۶ اینچی مستطیل شکل و الگوهای شبکه‌های نیز قرار می‌گیرند و در نهایت طبق سلیقه شما رنگ آمیزی خواهد شد. اگر زمینه گچبری دیوار شما سفید است می توانید از رنگ تیره استفاده کنید و اگر دیواری تیره دارید می توانید رنگ روشن را انتخاب نمایید.

تیم گچبری پرشین تمامی طرح های دلخواه شما مثل گچبری کلاسیک، گچبری دستی، گچبری سنتی، گچبری سقف، قاب بندی دیوار و سقف و گچبری دیوار را انجام می دهد.

نمونه کار زیبا قاب بندی دیوار

قاب بندی دیوار هم به صورت گچی و هم به صورت چوبی به واسطه چوب ام دی اف اجرا می شود. اما مدل های گچی آن در گچبری، مورد پسند بانوان خوش سلیقه ایرانی قرار گرفته اند و در طرح و شکل و رنگ متفاوتی اجرا می شوند.

قاب بندی دیوار و سر قاب

قاب بندی برای طراحی داخلی و زیباسازی فضای داخلی منزل استفاده می‌شود و سازگاری زیادی با دکوراسیون های کلاسیک و مدرن دارد و به طور کلی همه پسند است. طراحی دیوار و قاب یکی از بهترین روشهایی است که سبب می شود فضاهای مسکونی، اداری و همینطور تجاری زیبا تر شده و به نوعی سبب بازسازی و نوسازی می شود. البته اجرای قاب در کنار تابلوی نقاشی، نقاشی های دیواری، کاغذ دیواری و پتینه کاری ارزش بیشتری خواهد داشت و سبب مجلل شدن فضا می شود/ برای اینکه محیطی منحصر به فرد داشته باشید نیاز به هزینه زیاد ندارید و می توانید از قاب بندی استفاده کنید‌.

کاربرد قاب بندی دیوار

از قاب بندی دیوار  می توان برای دیوار پذیرایی و ناهارخوری و همینطور هال استفاده کرد و گاه برای فضاهای مسکونی و دیوارهای شوروم مورد استفاده قرار می گیرد و برای فضاهای اداری و تجاری مناسب هستند و همین طور برخی از مدل‌های آنها برای دیوارهای لابی و دیوارهای مغازه ها و بوتیک ها استفاده می شوند.

قاب بندی دیوار پشت تلویزیون

نقش دیوار پشت تلویزیون در خانه‌های امروزی بسیار پررنگ است از جمله روش‌ها برای طراحی و زیبایی سازی دیوار تلویزیون قاب بندی دیوار پشت آن است. برای مجلل‌تر و چشمگیرتر شدن نتیجه کار می‌تواند از سایر دکوراتیو مانند آینه کاری، پتینه کاری، تابلو نقاشی و یا حتی کاغذ دیواری استفاده کرد قاب بندی دیوار پشت تلویزیون نیاز به یک متخصص با مهارت بالا و دارای ابزارهای مورد نیاز است که مجموعه پرشین این کار را با طرح‌های متنوع و کیفیت بالا و قیمت مناسب برای شما اجرا می‌کند میزان ارتفاع خانه و اتاق مورد نظر، اندازه و متراژ قاب سازی روی دیوار را تعیین می‌کند به عنوان مثال اگر سقف اتاق شما کوتاه است برای اینکه دیوار اتاق جلوه وسیع و زیباتری داشته باشد بهتر است از یک کادر بندی عمودی با عرض کم و یک قاب بندی ساده استفاده کرد برای قاب بندی دیوار پشت تلویزیون چه تلویزیون روی میز باشد و چه بخواهید آن را به دیوار نصب کنید گچبری پرشین با اجرای انواع طرح‌های مخصوص پشت دیوار تلویزیون با رنگ‌های جذاب دیوار پشت تلویزیون شما را مدرن و شیک می‌کنند.برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت گچبری پرشین مراجعه کنید و یا با شماره تلفن‌های زیر تماس بگیرید.

09190495706 📞        09037150334 📞

قاب بندی دیوار با گچ

اگر سبک دکوراسیون منزل شما مدرن و کلاسیک است، می توانید از قاب بندی با گچ استفاده کنید که زیبایی خاصی دارد. این مدل ها هم ساده بوده و هم در طرح ها و رنگ های مختلف اجرا می‌شود. مثلاً می توانید دیوار پشت تلویزیون را قاب کنید به این ترتیب می بایست نقطه مرکزی قرارگیری تلویزیون مشخص باشد سپس محل قرارگیری قاب دور آن ارزیابی شود. بنابراین به طور کلی گچبری و رنگ های جذاب نیز به شما پیشنهاد می شود. شما می توانید مدل های متفاوتی از گچبری قاب مدرن که در سایت های مختلف خارجی دیده اید و یا ایده‌ای که در ذهن خود دارید را با تیم با اخلاق و حرفه‌ای گچبری پرشین در میان بگذارید تا ایده های شما به سادگی مورد اجرا قرار بگیرند.

همینطور می توانید برای پذیرایی و اتاق خواب خود از قاب روی دیوار با گچ استفاده کنید. این قاب ها در مدل‌های یک ردیفی، مستطیل های مجزا و مستطیل های همسان و مستطیل های در هم اجرا می شود که بستگی به سلیقه شما و همینطور محیطی که قرار است که قاب در آن صورت بگیرد، خواهد داشت. قاب بندی های عمودی سبب می شود که فضا بلندتر به نظر برسد و برای منازلی که سقفشان کوتاه تر است گزینه خوبی خواهند بود و همینطور می توانید یک سری اشکال مختلف آن اضافه کنید

تا فضا کلاسیک تر به نظر برسد. به طور کلی در قاب دیوار می توان ماهرانه عمل کرد و معماری جذاب را روی یک دیوار ساده اجرا کرد. رنگ های گرم معمولاً بر روی قاب دیوار بهترین گزینه محسوب می‌شوند. اگر منزل شما ترکیبی از چوب و چرم است، رنگ های گرم بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

گچبری قاب بندی دیوار مدرن

اگر به سبک های مدرن علاقه دارید، می‌توانید قاب بندی را به صورت خطوط صاف و مستقیم انتخاب کنید در این روش خبری از گل تاجی و گل کنجی نخواهد بود و هرچه فضای کار ساده تر و خطوط صاف تری باشد، مدرن تر به نظر می رسد. این قاب بندی ها به طور کلی در عین سادگی بسیار زیبا بوده و همه پسند هستند. گچبری قاب بندی دیوار مدرن را می توانید روی ستونهای منزل خود نیز اجرا کنید البته این موضوع بستگی به نوع نگاه شما به دکوراسیون داخلی منزل دارد و به طور کلی اجرای ردیف ها به صورت ساده و مدرن سبب می شود که موقعیت پذیرایی ایده آل به نظر برسد.

گچبری قاب بندی دیوار کلاسیک

دکوراسیون اغلب خانه‌ها‌ در زمان‌های نه چندان دور کلاسیک بودند که از قاب بندی کلاسیک نیز برای دیوار و ستون‌های خانه استفاده می‌کردند البته امروزه افراد بسیاری هستند که علاقه فراوانی به سبک‌های کلاسیک دارند و به دنبال یک مجموعه که بتواند این نوع طرح را به صورت تخصصی و حرفه‌ای در مدل‌های متنوع و جدید برا ی منزلشان اجرا کنند. اگر به طرح های کلاسیک علاقه مند هستید و یا دکوراسیون منزل خود را به صورت کلاسیک طراحی کرده اید، می توانید از خدمات قاب بندی کلاسیک تیم حرفه ای گچبری پرشین استفاده کنید در این روش علاوه بر خطوط صاف و مستقیم یکسری طرح‌ها نیز اجرا می‌شوند و به طور کلی زمینه ها به شکل گلدار استفاده می‌شوند و از گل های ریز و درشت و گلهای تاجی در ضلع بالای قاب استفاده میشود. شما می توانید طرح ها را در کنج های قاب نیز به کار ببرید و این موضوع به طور کلی سلیقه‌ای است.

در طرح گچبری قاب بندی دیواری کلاسیک نسبت به دیگر طرح‌ها از گل‌های بیشتری به کار می‌برند در ضلع بالایی سبک کلاسیک از گل‌های درشت و ریز به شکل گل تاجی و برای چهار گوشی قاب از گل کنجی استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید دیوار منزل شما کلاسیک باشند به این سه مورد توجه ویژه کنید.

  1. استفاده از رنگ طلایی
  2. از رنگ سفید برای جزئیات استفاده کنید.
  3. به تاج‌ها و مبل هایتان هم توجه کنید.

 

عکس گچبری جدید

قاب بندی دیوار نئوکلاسیک

ایجاد قاب بندی روی دیوارپذیرایی یا اتاق خواب می تواند یک روش برای جذابیت دلخواه هر کسی باشد و همچنین این قاب ها باعث میشوند ارتفاع دیوار بلندتر به نظر برسد.

قاب ها را میشود با هر شکلی و برای هر قسمتی از دیوار مثلا بالای تخت یا هر جای دیگر استفاده کرد.

قاب بندی دیوار هم به صورت گچی و هم به صورت چوبی با هر رنگ و طرح و شکلی میتوانند روی دیوار قسمت های مختلف دیوار ایجاد شوند و ترکیب بینظیری بسازند.

همه قاب بندی دیوار های کلاسیک پس از اجرا شدن نیاز به رنگ آمیزی دارند و معمولا از رنگ های طلایی برای آنها استفاده می‌شود. اگر بخواهید از رنگ سفید استفاده کنید باید جزئیات را رعایت کنید. دقت داشته باشید که قاب بندی دیوار کلاسیک می‌بایست با سایر اجزای منزل شما سازگار باشد تا زیبا به نظر برسد.

نکات مهم در گچبری قاب بندی دیوار

اگر قرار است از قاب بندی دیوار گچی استفاده کنید، یکسری نکات باید به دقت رعایت شود و باید بررسی کنید که طرح انتخاب شده با فضای کلی منزل شما سازگار است یا خیر و سپس می بایست بررسی نمایید که اجرای  آن به ساختار کلی منزل شما آسیب وارد می‌کند و یا مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

 معمولاً قاب بندی ها توسط چسب مخصوص یا میخ اجرا می شوند پس باید به این نکته دقت کنید از سوی دیگر عبور تجهیزات ساختمانی مانند کابل و سیم نیز باید مشخص شده باشد در غیر این صورت دچار مشکل می شوید.

 قاب بندی نباید هیچ ترک و درزی روی دیوار ایجاد کند، بنابراین این کار باید توسط افراد خبره با تخصص بالا صورت بگیرد. اگر دوست دارید که نورپردازی در منزل خود اجرا کنید قاب بندی می بایست مناسب با گچبری نور مخفی اجرا شود و رنگ‌پذیری خارق العاده ای را فراهم سازد. قاب بندی دیوار ها باید به صورتی باشند که شرایط نفوذ رطوبت و حشرات به آنها وجود نداشته باشد. بنابراین نوع و موادی استفاده می شود اهمیت زیادی دارند از سوی دیگر استحکام بالا و ماندگاری طولانی و دوام بالا از دیگر ویژگی‌هایی است که برای قاب بندی منتظر قرار میگیرد.

انواع مدل های قاب بندی دیوار گچی

مدل های مختلف برای قاب بندی دیوار   وجود دارد. طرح های اولیه ساده هستند و با خطوط صاف و مستقیم اجرا می‌شوند برخی از مدل ها به صورت پیش ساخته بوده و برخی نیز به صورت کرنر و به صورت گوشه طرح دار اجرا می‌شوند. همینطور می توانید از نبشی های دکوراتیو ساده استفاده کنید و یا سرتاج سفارش دهید.

قاب هایی که برای پذیرایی استفاده می‌شود از سبک های کلاسیک و نئوکلاسیک هستند که در سال‌های اخیر در مدل های مدرن نیز طرفداران خاص خود را دارند. بنابراین شما می توانید مدل مورد نظر را انتخاب کنید. اتاق خواب ها بسته به رده سنی صاحب اتاق خواب، می تواند در مدل های فانتزی و نقاشی های دیواری نیز اجرا شوند. همینطور شرایطی فراهم می شود تا بتوانید بالای تخت خواب و یا دور عکس و دور تلویزیون را قاب کنید و به تزیینات منزل خود بیافزایید به طور کلی قاب نباید سبب شلوغ شدن فضا شود، این روش بسته به نوع و میزان ظرافت آن متفاوت خواهد بود.

کلیک کنید:بهترین گچبر در تهران

قاب بندبی دیوار، انواع سبک ها:

  • مدرن،طرح پلین=بدون حاشیه و گل و ستون و ساده اجرا می شود.
  • کلاسیک،طرح رومی=با حاشیه گل و بوته و به نوعی تاج و گل و گاها ستون مانند اجرا می شود.
  • نئو کلاسیک، طرح اسپانیایی=در این سبک حاشیه ریز ترجیحا با گل کم بدون تاج و ستون اجرا می شود.

قاب بندی دیوار  چهار جنس دارد:

گچبری دستی

گچبری پیش ساخته

پلی اورتان

پی وی سی

قاب بندی دیوار و 6 نکته حیاتی

درسته قاب بندی دیوار به تازگی ترند شده و اصطلاحا مده اماااا خواهش میکنم قبل از اجرای قاب بندی حتما این نکاتی که گفته میشه رو بهش دقت کن تا راضی باشی.

  •  اولین نکته ای که باید حواست به اون باشه  اینه که نوع قاب بندی رو متناسب با سبک دکوراسیون کلی خونت انتخاب کنی .
  • دومین نکته ای که باید بهش توجه کنی اینه که اگر قراره دیوار های خونه قاب بندی بشه کل دیوار ها قاب بندی بشه  نه اینکه هر دیوار یک دکور مخصوص به خودش داشته باشه
  • سومین نکته ای که باید حتما حواست باشه اینه که قاب بندی باید با چیدمان اصلی و فرنیش در کل فضا مطابقت داشته باشه 

    یعنی چی؟؟؟؟…..

    یعنی اول پلان مبلمان باید اجرا بشه بعد پلان و اجرای قاب بندی باشه

  • چهارمین نکته اینه که حواست باشه طوری که قاب بندی دیوار ارتفاع رو کوتاه تر یا بلند تر از حد نرمال نشون نده .

    حواست باشه اگر ارتفاع زیر 260 سانت هست قاب بندی باید یک تیکه و بدون کمر بندی باشه ، اما اکر ارتفاع سقف 280_300 سانت هست می تونی کمربندی وسط رو در 1/3 ارتفاع بزنی تا ارتفاع رو متعدل نشون بده.

  • نکته پنجم اینه که اگر میخوای قاب بندی دیوار کلاسیک و نئوکلاسیک اجرا کنی حتما باید قرنیز و گلویی هم همراه اون اجرا بشه و چهار چوب درها روکوب باید بشه.
  • و نکته ششم که خیلی مهمه اینه که ابزارقاب بندی در سبک های نئوکلسیک  و مدرن و معاصر میتونه با رنگ دیوار یکی باشه ، اما تو سبک کلاسیک معمولا رنگ متفاوتی داره.

ایجاد فضای اختصاصی برای تابلو، نقاشی دیواری، اینه کاری، پتینه و غیره تزئین دیوار بدون اضافه کردن رنگ های مختلف و شلوغ سازی فضا بزرگ و مرتفع سازی فضاهای کوچک.

 قاب بندی و گچبری برای چه مکان‌هایی کاربرد دارد؟

  • دیوار محیط‌های مسکونی
  • دیوار لابی
  • برای قاب بندی دیوار سالن پذیرایی و ناهار خوری
  • دیوار محیط‌های اداری و تجاری
  • دیوار شو روم
  • دیوار مغازه و بوتیک
  • دیوار تمامی اتاق‌های بزرگ محل کار یا منزل
  • اتاق‌های کنفرانس
  • دیوار پشت تلویزیون

قیمت گچبری قاب بندی دیوار

خدماتی مانند گچبری و قاب بندی، آینه کاری، پتینه کاری و غیره قیمت مشخصی ندارند قیمت قاب بندی دیوار بستگی به موارد بسیاری مانند متراژ پروژه، طرح و مدل انتخاب شده، موقعیت پروژه و نیز استفاده از سایر خدمات تزیینی مانند ورق طلا و نقره دارد این مواردی که ذکر شد موجب افزایش و یا کاهش قیمت این خدمات می‌شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت گچبری و قاب بندی دیوار و سایر خدمات گچبری می‌توانید به وب سایت گچبری پرشین مراجعه کنید.

09190495706📞

لطفا به ما امتیاز بدهید!
[کل: 2 میانگین: 4]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp
Phone
WhatsApp
Phone