گچبری ستون و سر ستون

زمان مطالعه: 11 دقیقه اگر ستون در وسط پذیرایی باشد معمولاً از گچبری ستون گرد استفاده می شود. گچبری گرد از پرکاربردترین مواردی است که برای ساختمان ها به کار می رود. در اجرای این مدل از گچبری ها، خود ستون به صورت استوانه های گرد اجرا می شوند و سر ستون ها بیشتر به صورت طراحی های پیچیده هستند که با نور مخفی بسیار جذاب می شوند.

گچبری ستون و سر ستون مربع
11 دقیقه
0 دیدگاه
گچبری پرشین
زمان مطالعه: 11 دقیقه

عکس گچبری ستون دستی

فهرست مطالب

گچبری ستون و سرستون با قیمت مناسب و کیفیت بالا 💯

گچبری سقف و دیوار‌ها همراه با گچبری ستون انجام می‌گیرد که ظاهر ستون را بسیار زیبا و شیک می‌کند یکی از دلایل مهم برای گچبری ستون و سرستون رفع لکه ها و عیب‌های روی سطح ستون است. گچبری ستون و سرستون ساختمان خود با بهترین نحو و شرایط عالی را به گچبران حرفه ای و کاربلد مجموعه پرشین بسپارید. این مجموعه با اجرا گچبری ستون و سر ستون  به صورت دستی و سنتی جلوه باشکوهی به منزل شما می‌بخشد.

شما مشتریان عزیز می‌توانید برای اطلاع بیشتر در رابطه با مدل و طرح‌های متنوع گچبری مجموعه پرشین از طریق شماره تلفن‌های زیر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

گچبری ستون دستی

در ساختمان‌های مسکونی و اداره یکی از اجزای اصلی و غیر قابل حذف، ستون‌ها هستند که در مکان‌های بزرگ به دلیل داشتن استحکام لازم قرار داده می‌شود. افراد برای این ستون‌ها و سرستون‌ها طراحی و تزیین مناسب را انتخاب می‌کنند.  یکی از راه‌های تزیین ستون و سرستون که در طراحی داخلی قرار دارد گچبری ستون دستی هست این روش دارای محبوبیت بسیار بالایی بوده و در معماری ایرانی نشان دهنده شکوه عمارت است که به صورت گچی یا سنگی ساخته می‌شود و برای ایجاد یک جلوه خاص روی آن گچبری اجرا می‌کند البته می‌توان برای طراحی ستون از رنگ، کناف و کاغذ دیواری هم استفاده کرد اما بهترین و شیک‌ترین گزینه گچبری است وجود ستون در وسط پذیرایی یا آشپزخانه شاید ظاهر ناخوشایندی داشته باشد اما می‌توان با اجرای یک طراحی زیبای گچبری و یا آینه کاری این احساس را از بین برد برای انجام گچبری ستون دستی تیم حرفه‌ای پرشین در خدمت شما است برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاهده نمونه کار گچبری ستون دستی، می‌توانید به وب سایت گچبری پرشین مراجعه کنید.

همچنین گچبری پرشین قادر به انجام انواع ابزارزنی، گچ کاری و گچبری(گچبری ستون و سرستون، گچبری دستی، قاب بندی دیوار، گچبری سقف، گچبری نور مخفی سقف،گچبری سقف و دیوار پذیرایی،گچبری موتیف) هستند. مجموعه پرشین در این زمینه بالغ ۲۰ بر سال سابقه کار دارند.

گچبری ساده ستون

اگر شما هم جز آن دسته از افراد هستید که علاقه به طرح‌های گچبری ساده ستون دارید این نوع طرح برای شما بسیار مناسب است برای مکان‌های مسکونی و تجاری از گچ استفاده می‌شود همچنین گزینه مناسبی برای مرمت و ساخت است گچ برای طراحی بسیار ظریف و مدرن و نیز استفاده اساسی و روزمره بسیار کاربردی است.

اگر برای ستون گچی خود قصد طراحی‌های گچبری ساده ستون استفاده کنید گزینه‌های زیادی خواهید داشت معمولاً برای گچبری ستون گچی از رنگ سفید استفاده می‌کند البته انتخاب رنگ بسته به سلیقه افراد دارد برخلاف تصور برخی افراد این طرح فضای خانه شما را بزرگ جلوه می‌دهد. تیم حرفه‌ای گچبری پرشین توانایی اجرای بهترین گچبری ساده ستون را برای شما مشتریان عزیز دارد.

بازدید، مشاوره و طراحی رایگان

گروه گچبری پرشین(مرتضی پارسایی)، با حضور در پروژه و ارائه مشاورۀ حرفه‌ای، راهنمایی‌های لازم را برای اجرای گچبری مناسب، بیان کرده و از ابتدا تا انتهای پروژه نظارت کامل به اجرای دقیق آن خواهد داشت. همچنین بازدید و حضور کارشناسان در محل پروژه ، بدون دریافت هزینۀ کارشناسی انجام می‌شود.

اگر کیفیت و ظرافت بالا در پروژه برایتان اهمیت دارد، باید بدانید که در این گچبری پروژه شما توسط ماهرترین و کاربلدترین استادها انجام می‌گیرد و کیفیت کار تضمین شده است.

در گچبری پرشین (مرتضی پارسایی) پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده تماس بگیرید.

09190495706 📞        09037150334 📞

نمونه کار زیبای گچبری ستون 💯

نمونه کار زیبای سر ستون دستی👌

گچبری چیست؟

   گچبری یک نوع هنر است که از گذشته تاکنون ادامه دارد و در این مسیر دچار تحولاتی نیز شده است. در گچبری با استفاده از گچ و آب، نقش و نگارهای زیبایی را در سقف و دیوارهای خانه و ستون ها، هتل، رستوران، تالار و هر فضایی که بخواهند تا زیبایی بصری آن افزوده شود، به وجود می آورند. گچبری ستون زیر مجموعه صنعت معماری به شمار می آید. همانگونه که شکل و ظاهر ساختمانها دچار تغییرات زیادی شده است، گچ بری فضاهای مختلف ساختمان نیز تغییراتی را به همراه داشته است.

گچبری ستون چیست؟

گاهی هنگام ساخت یک پروژه ممکن است برای استحکام و مقاومت بیشتر سازه از ستون استفاده کنند. ستون‌ها معمولا به شکل سنگی و گچی هست که در معماری اصیل ایرانی نماد عظمت و شکوه عمارت  بوده است. با انجام گچبری یک اثر هنری و زیبا روی ستون خلق می‌کنند. وجود ستون در وسط آشپزخانه و پذیرایی خیلی خوشایند نیست اما می‌توان با انجام گچبری ستون و سرستون، سبب از بین رفتن بی روحی و سادگی فضا شد.

هتل‌ها و ساختمان‌های اداری، مسکونی و غیره از این نوع گچبری ‌ها استفاده می‌کنند. گچبری ستون برای ساختمان به دو روش دستی و پیش ساخته انجام می‌شود که در مجموعه پرشین کلیه خدمات گچبری از جمله اجراگچبری ستون و سرستون با تنوع طرح، کیفیت مطلوب به صورت دستی و سنتی انجام می‌شود گچبری دستی ظرافت و زیبایی بی نظیری نسبت گچبری پیش ساخته دارد.

اگر ستون در وسط پذیرایی باشد معمولاً از گچبری ستون گرد استفاده می شود. گچبری گرد از پرکاربردترین مواردی است که برای ساختمان ها به کار می رود. در اجرای این مدل از گچبری ها، خود ستون به صورت استوانه های گرد اجرا می شوند و سر ستون ها بیشتر به صورت طراحی های پیچیده هستند که با نور مخفی بسیار جذاب می شوند.

گچبری ستون و سر ستون بر اساس مدل انتخابی، کیفیت، کارایی، ابعاد، تجهیزات به کار برده شده و مصالح به کار رفته و همینطور مدت زمانی که صرف می شود، دسته بندی خاص خود را دارد.

مدل گچبری ستون و سرستون

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تنوع در طرح‌ها و مدل‌های گچبری که توسط افراد حرفه‌ای انجام می‌گیرد باعث شده تا افراد طبق سلیقه‌ای که دارند دکوراسیون خود را انتخاب کنند انجام تمامی مدل‌ گچبری ستون و سرستون با کیفیت بالا،  قیمت مناسب را با  مجموعه پرشین تجربه کنید.

برای گچبری ستون و سرستون مدل های متنوعی وجود دارد که شما می توانید بر اساس سلیقه خود هر یک را انتخاب کنید.

در ادامه به چند مدل گچبری ستون و سرستون  اشاره می‌کنم.

گچبری ستون‌های چند ضلعی

شیک‌تر از ستون‌های گرد وتخت هستند. به صورت چهار ضلعی، شش ضلعی و هشت ضلعی طراحی می‌شوند. طرح‌های ستون‌های چند ضلعی تنوع بیشتری دارند و هزینه ساخت و ساز آنها نسبت به ستون‌های دیگر کمتر است.

گچبری ستون تخت

این مدل از گچبری ها همانطور که از نامشان مشخص است به صورت تخت اجرا می شوند و به طور کلی خود ستون به صورت راه راه عمودی اجرا شده و سرستون ها دارای گچبری و شکل های خاصی هستند. البته که این ستون ها از نظر سبک اجرایی متفاوت ارزیابی شده اند.

گچبری ستون تخت برای منازل با دکوراسیون کلاسیک اجرا می شوند و البته که نمونه های مختلفی دارند و شما بر اساس آنچه در ذهن خود دارید می توانید ای سبک از گچبری ها را اجرا کنید دقت کنید که فاکتورهای مختلفی برای این مدل از گچبری ها دیده می شود که باید به صورت لایه ای احرا شوند تا اثر گذاری بیشتری داشته باشند. این مدل از گچبری سر ستون می توان برای ویلاها و خانه های اشرافی نیز مناسب باشد  اثربخشی خوبی داشته باشد.

گچبری ستون گرد

معمولاً اگر ستون در وسط پذیرایی باشد بهتر است که از گچبری ستون گرد استفاده شود. گچبری گرد از پرکاربردترین مواردی است که برای ساختمان ها به کار می رود. در اجرای این مدل از گچبری ها، خود ستون به صورت استوانه های گرد اجرا می شوند و سر ستون ها بیشتر به صورت طراحی های پیچیده هستند که با نور مخفی بسیار جذاب می شوند. این سبک از گچبری ها به طور کلی به شکل نیمه گرد نیز اجرا می شوند و ساختار قابل توجهی دارند.

گچبری ستون نیم گرد

ستون های داخلی بخشی از دکوراسیون داخلی هستند که به اجبار مسائل سازه ایی به دکور داخلی بنا تحمیل می شوند ،ولی شما میتوانید برای آنها طراحی های بی نظیری را در نظر بگیرید که یک قطعه از پازل زیبایی ساختمان شما را تشکیل دهد.

گچبری ستون نیم گرد قابل استفاده برای گوشه دیوارها،راهروها، دور اینه، زیرلبه ارک های اپن اشپزخانه در جهت زیبایی منزل به کار رود.

ستون گچبری ستون پایه کوتاه

کاربرد این نوع گچبری‌ها در کنار اتاق خواب‌ها و روی ٱپن آشپزخانه است که به خانه شما زیبایی چشمگیری می‌بخشد.

گچبری ستون کنار دیوار

مهندسان ساختمان در برخی مواقع برای استحکام ساختمان یا خود صاحبخانه برای زیبایی به دکوراسیون، این ستون‌ها را قرار می‌دهند. در صورت گچبری این ستون کنار دیوار زیبایی چشمگیری به پذیرایی منزل می‌دهید. به این نکته توجه کنید که این ستون‌ها باید از نظر طراحی با دیوار هماهنگ باشد.

گچبری ستون مربع

خانه‌هایی که متراژ آنها بالای ۷۰ متر است معمولا از ستون‌های مربعی استفاده می‌کنند همانگونه که می دانید این ستون‌های ساده زیبایی فضا را کم می‌کند برای زیبایی دکوراسیون پذیرایی منزلتان از گچبری ستون‌ها غافل نشود. 

کاربرد گچبری ستون مربع

از شایع‌ترین ستون‌ها در فضای‌های مختلف ستون‌های مربعی شکل هستند در یک محیط می‌توان هر نوع ستونی را به صورت ستون مربع اجرا کرد ستون‌های مربع به دلیل شکل چهار گوشه دیوارها و گوشه‌های زاویه‌دار آنها با فضای داخلی ساختمان هماهنگی دارد در گذشته برای اینکه یک فضای ساختمانی جلوه باشکوهی داشته باشد از ستون‌ها در فضای داخلی و خارجی ساختمان‌ها استفاده می‌کردند.

اگرچه امروز روش‌های مختلفی برای افزایش مقاومت دیوارها و سقف در طراحی و ساخت یک سازه استفاده می‌کنند اما هنوز هم یکی از ابزارهای پرکاربرد برای افزایش مقاومت دیوار و افزایش یک فضای داخلی بدون استفاده از دیوارهای اضافه، ستون‌ها هستند برای بالا بردن زیبایی ظاهری و جلوه شکیل بخشیدن به یک ستون گچبری، ستون مربع کاربرد فراوانی دارد

موارد زیر از جمله کاربردهای گچبری ستون مربع است

  1. زیبایی ظاهر یک ستون را افزایش می‌دهد.
  2. ستون‌های موجود در یک فضا را می‌توان با گچبری ستون مربع قرینه کرد.
  3. با کمک گچبری ستون مربع بخش‌های ناخوشایند موجود در فضاهای داخلی مانند دارکت‌های عبور سیم، لوله‌های مختلف و سایر ابزار را پوشاند.
  4. سبک کلی گچبری داخلی را با فضای مرکزی یک محیط هماهنگ می‌کند.
  5. با کمک گچبری ستون مربع مرکزیت در یک فضای بزرگ ایجاد می‌کند.

طرح‌های گچبری ستون

طرح‌ها و مدل‌های گچبری ستون و سرستون بسیار متنوع و متناسب با هر سلیقه‌ای هستند به عنوان مثال هر کدام از مدل‌های سقف و ستون گرد مدل و طرح‌های مختلف و مخصوصی دارند شما می‌توانید برای مشاهده انواع طرح‌های اجرا شده توسط تیم گچبری پرشین به سایت گچبری پرشین مراجعه کنید و یا با شماره تلفن‌هایی که در این صفحه قرار دادیم تماس بگیرید.

طرح‌های گچبری نیم ستون

برای ستون‌ها هم می‌توان گچبری نیم ستون اجرا کرد معمولاً در بالای شومینه، روی اپن آشپزخانه، کنج دیوار، راهروها و… نیم ستون‌ها قابل مشاهده هستند نکته مهم اینکه باید مطابق با طراحی فضا طرح گچبری روی نیم ستون را انتخاب کنید.

گچبری نیم ستون آشپزخانه

در آشپزخانه‌ها گچبری روی نیم ستون به وفور دیده می‌شود معمولاً روی اپن آشپزخانه نیم ستون‌ها قرار دارند و جزئی از پذیرایی به حساب می‌آیند به همین دلیل برای گچبری نیم ستون آشپزخانه می‌توان از طرح‌هایی که با فضای پذیرایی مشابه هستند، استفاده کرد.

گچبری ستون آشپزخانه

امکان دارد آشپزخانه مانند پذیرایی ستون داشته باشد که ساده بودن آن زیبایی محیط را کاهش می‌دهد که با انجام گچبری ستون آشپزخانه زیبایی آشپزخانه خود را دوچندان می‌کنید

گچبری ستون آشپزخانه

گچبری ستون وسط پذیرایی

برای مقاومت و استحکام پذیرایی احتمال استفاده ستون در پذیرایی زیاد است  افراد می توانند با انتخاب طرح های زیبا نمای جذابی به فضای پذیرایی خود بدهند. یک ستون زمخت و ساده در وسط یک پذیرایی را می‌توان با انجام یک طرح زیبا و خاص تبدیل به یک اثر هنری فوق العاده کرد که بیننده از دیدن آن لذت ببرد. البته حتما به این نکته توجه کنید که نوع سبک دکوراسیون یک پذیرایی(مدرن یا کلاسیک) باید با سبک گچبری ستون وسط پذیرایی هماهنگ باشند.

مجموعه پرشین با یک تیم حرفه‌ای گچبری ستون وسط پذیرایی شما را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهند.

✅مزایای گچبری ستون

گچ قیمت ارزانتری به نسبت سایر متریال ها دارد و این موضوع سبب می شود تا گچکاری برای منازل به شکل خارق العاده ای اجرا شود و ستون ها نیز از این موقعیت بی بهره نمانده اند.

اول از هر چیز بدانید که گچبری ها نیازی به جوشکاری ندارند و به طور کلی قابلیت ترمیم پذیری نیز برای این سبک از گچ ها دیده می شود. گچ کاری ها قابلیت طراحی و نورپردازی قابل قبولی دارند و کسانی که علاقه دارند نور مخفی در منزل خود اجرا کنند می توانند از این مدل ها استفاده نمایند. گزینه دیگر مربوط به قابلیت طراحی تجهیزات نوری است که به طور کلی برای گچبری ستون اجرا می شوند. شما میتوانید طرح های متنوعی را برای گچبری ستون و سر ستون  اعلام کنید و طرح مورد نظر شما بررسی شده و بهترین گزینه برای شما در نظر گرفته می شود. از سوی دیگر این گچبری ها ماندگاری بالایی دارند و خاصین رنگ پذیری بالایی نیز برای آنها دیده می شود.

این مدل از گچبری عایق حرارت محسوب می شوند و وزن بسیار سبکی دارند و البته که از نظر استحکام شرایط خاص خود را دارند. بنابراین گچبری می تواند زیبایی و کاربرد بی نظیری داشته باشد.

قیمت گچبری ستون و سرستون💵

عوامل متفاوتی در محاسبه هزینه گچبری تاثیر گذار است. گچبران کن با حضور در محل پروژه و بررسی آن و انجام این یک برآورد کلی مشخص می‌کنید که چه مقدار باید برای گچبری ستون و سرستون هزینه کنید که این موضوع به موادی مانند کیفیت، کارایی، مدل انتخابی، مصالح به کار رفته، تجهیزات اضافی، مدت زمان ثبت شده، ابعاد بستگی دارد هر یک از این موارد می‌توانند روی قیمت گچبری ستون اثرگذار باشند.

مجموعه پرشین با ایجاد پرداخت اقساطی شرایط فوق العاده‌ای را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده است تا دیگر نگران هزینه گچبری پروژه خود نباشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت گچبری با شماره زیر تماس بگیرید.

09037150334 📞     09190495706 📞

گچبری سرستون

در مکان‌های مسکونی، تجاری و حتی اداری نیز می‌توان سرستون گچبری به کار برد این طرح به فضای مورد نظر جذابیت و جلوه خاصی می‌بخشد به همین دلیل این مدل گچبری به وفور در منازل سلطنتی و کلاسیک، هتل‌ها و ویلاهای منحصر به فرد قابل مشاهده است لازم به ذکر است که در کنار گچبری سرستون می‌توان گچبری روی سطوح را اجرا کرد اما برای اینکه از نتیجه کار اطمینان کافی داشته باشید بهتر است با مجری کار در این رابطه مشورت کنید. مجموعه گچبری پرشین گچبری ستون دستی و گچبری نیم ستون را به بهترین شکل و متناسب با فضا و سلیقه‌ی شما اجرا می‌کنند.

گچبری ستون کنار دیوار

برای طراحی و تزیین ستون کنار دیوار باید به این نکته توجه کنید که نوع طرح ستون کنار دیوار با هماهنگی داشته باشد برخی ستون‌ها کنار دیوار قرار دارند و می‌توان با اجرای یک طرح گچبری نمای آن را بسیار زیبا و شیک کنید در بیشتر مواقع مهندسان برای استحکام بیشتر بنا از ستون استفاده می‌کنند و گاهی هم با نظر خود فرد و به منظور زیبایی و شیک شدن دکوراسیون ستون قرار می‌دهند اگر در ساختمان خود نیاز به گچبری ستون کنار دیوار دارید مجموعه گچبری پرشین با ارائه خدمات عالی در خدمت شما است.

تیم حرفه ای گچکاری پرشین تمام تلاش خود را در راستای گچبری ستون و سر ستون و سقف و همینطور دیوارها به کار گرفته است به طوری که از جدیدترین ایده های روز دنیا برای گچبری استفاده می شود و اگر ایده ای از سوی مشتری اعلام شود سریعاً بررسی شده و مورد اجرا قرار می گیرد البته که شما می توانید هزینه های مربوطه را در ابتدا از مشاوران ما بپرسید و سپس سفارش خود را به ثبت نهایی برسانید و این کار به شما کمک زیادی می کند. دقت کنید که وضعیت گچبری ها به نسبت سال های گذشته با تغییرات خاصی همراه بوده است. 

گچبری ستون کلاسیک :

ستون ها در معماری فضاهای خارجی و داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. ستون ها زیبایی خاصی در فضا به وجود می آورند و استفاده از گچبری در ستون ها باعث ایجاد حس عظمت در فضا را فراهم می کند.

گچبری ستون ها شامل گچبری ستون گرد، مربع، ستون آشپزخانه، ستون خانه، وسط هال، کنار دیوار و وسط پذیرایی است. شکل، طرح و رنگ هر یک از این ستون ها با توجه به جایگاه آنها متفاوت خواهد بود و با در نظر گرفتن دیگر رنگ ها و دکوراتیو فضا انتخاب و طراحی می شود

گچبری ساده ستون

اگر شما هم جز آن دسته از افراد هستید که علاقه به طرح‌های گچبری ساده ستون دارید این نوع طرح برای شما بسیار مناسب است برای مکان‌های مسکونی و تجاری از گچ استفاده می‌شود همچنین گزینه مناسبی برای مرمت و ساخت است گچ برای طراحی بسیار ظریف و مدرن و نیز استفاده اساسی و روزمره بسیار کاربردی است.

اگر برای ستون گچی خود قصد طراحی‌های گچبری ساده ستون استفاده کنید گزینه‌های زیادی خواهید داشت معمولاً برای گچبری ستون گچی از رنگ سفید استفاده می‌کند البته انتخاب رنگ بسته به سلیقه افراد دارد برخلاف تصور برخی افراد این طرح فضای خانه شما را بزرگ جلوه می‌دهد. تیم حرفه‌ای گچبری پرشین توانایی اجرای بهترین گچبری ساده ستون را برای شما مشتریان عزیز دارد.

گچبری ستون

کلام آخر

حتی اگر بهترین دکوراسیون و چیدمان را در منزل داشته باشید ولی دیوار‌ها و سقف ساده و خالی باشند آن چیدمان به چشم نمی‌آیند. با انجام یک گچبری زیبا و شیک سبک دکوراسیون منزلتان را چشم نواز کنید.

برای انجام گچبری ستون و سرستون با طراحی زیبا و خاص با یک تیم متخصص مجموعه پرشین تماس بگیرید.

نکته حائز اهمیت در روش انجام گچبری به صورت دستی و سنتی  در مجموعه پرشین است که استفاده از این مدل و طراحی‌ها پیچیده وظریف دستی، منزل شما دور از انرژی منفی و سرشار از انرژی مثبت می‌کند.

برای کسب اطلاعات کاملتر با مشاوران این مجموعه از طریق شماره‌های زیر در ارتباط باشید.

09190495706 📞

09037150334 📞

لطفا به ما امتیاز بدهید!
[کل: 3 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WhatsApp
Phone
WhatsApp
Phone